Leghosszabb, (egyik) legstabilabb pálcás, alu maggal, mü fekete külsővel, "gyári" nem túl nagy gumi laffantyúval. Olyan hosszú az első, hogy még a hajtást is védi a kosz nagyjától.
Egész télen át nem mozdul el magától hacsak el nem pottyansz vele
Tárcsafékre hajlítható a pálca fogóval, pót-pálcaszett kapható.
Megberhelve (vágva az elejét, megtartva az első sárvédő fékcsavarra rögzítését) teljesen jól tart a Bp-i utakon úgy, hogy a villa és a gumim közé nem fért már be. Az átvágáshoz mondjuk kellett a dremel, illetve a furattágításhoz. De működik, tart.
Kicsit macera feltenni elsőre amíg nem jössz rá a trükkre, hogyan lehet egyenletesen mindkét oldalt állítani a pálcával úgy, hogy a csavar sem túl laza, hogy leessen. Persze ez csak akkor macera kicsit ha NAGYON szépre szeretnéd.
Ha van sárvédőszemed. Ha nincs akkor tengelyre rakható kisbiszbasz, vagy valami más lehet jobb lenne.
Azért vettem belőle második szettet, mert 2 évig NAGYON hajlítva használtam hátul és a második télen (nyáron is fent volt) a kb 3-4-edik -15 után egy oldalra elcsúszáskor elrepedt keresztben 3 óránál a hátsó sárvédő. Így már csak "normál" hossza maradt
város, országút. Szélesebbet akár gravelre is, figyelembe véve, hogy az első alja leérhet ha olyan a terep.