-Könnyen le-felszerelhető,
-megmarad a bringa cross-os kinézete,
-gumival lehet a hátsó rárvédőt rögzíteni a vázhoz, hogy ne pattanjon ki,
-igényes kinézet,
-olcsó.
-Talán amiatt, hogy műanyag, nem lesz hosszú életű,
-valamennyi víz azért felkerül az emberre,
-az első váltóra szórja az összes ganét (szerkesztve),
- csomagtartóval nem lehet használni,
-nem sokat véd, inkább csak dísz...
Az új Trekre vettem, amit csak sportoláshoz, tekergésre használok, nem egy lóti-futi bringának /bár arra is jó :) /. Könnyű a pántokat felszerelni, beállítani, nem is igazán kell hajlítgatni, hogy a sárvédő jól álljon a bringán. Felrakás/levétel kicsit nehézkes ugyan, de legalább nem esik le útközben :D Rövidebb kiadás, mondhatnám 3/4-es, ettől megmarad a bringa cross-os kinézete. Műanyag, ezért könnyű, ugyanakorr nem mondhatni strapának. 700x35 gumit pont elfedi szélességre. Az utak hibáit jól tűri, hangtalanul teszi a dolgát. Sokat véd, de valamennyi vizet azért csak felcsap a kerék, a sárra nem tudok mit mondani, de nem dagonyázásra találták ki :)
Szerk.I.: Inkább gyerek biciklire vagy csomagtartó nélküli cross bringákra való, de nem sokat véd, ha nagy eső van, vagy tekerés előtt tócsák keletkeztek, mert sokat kap a Rider a vízből, szutyokból. Csomagtartó alá nem való, mert rövid, lenyomja a sárvédő végét, és így a kerék felszórja az összes vizet az ember hátára. Az elsőre is laffantyút kéne rakni, hogy jó legyen... de hát ennyiért ne várjunk sokat. Kinézetre lehet jobb, mint a pálcások, de ez engem nem érdekel(!). Napi használatban lévő bringára nem való. Én ezekért pontoztam le...
Van egy ilyen sárvédőm eladó, kell valakinek? Remek kis sárvédő... :P :D
Száraz időben, bringa kinézetének javítására (talán)...