Olcsó (húsnak híg a leve).
- Több lyuk rajta párban ugyanakkora, a számozás logikájára meg képtelen vagyok rájönni, semmi rendszer nincs benne.
- Nincs számomra megfelelő méret rajta.
- Öntvény, megfelelő kidolgozással, de nagyon gyenge felületi minőséggel a lyukak belső oldalain. Nem látok a lyukakon forgácsolásra utaló nyomokat, sőt. Öntési hibák vannak a lyukak élein, ami talán már fals méréseket eredményezett (amik alább láthatók).
- Azt sem értem, h a 12-es és 14-es lyukból miért van kettő. MIÉRT??? A helyükre simán befért volna két elterjedtebb méret is - pl a 3,2 mm-es anyához való - és akkor egy szavam sem lenne (max a tűrésére).
A lyukak méretei - kerület mentén sorjában:
- 8-as lyuk - 6,55 (mm)
- 11-es - 4,6
- 12-es - 3,6
- 14-es - 4,2
- 10-es - 5,25
- 13-as - 3,9
- 12-es - 3,6
- 14-es ?KL? - 4,25
Na most lehet csak nekem vannak ilyen ganyé 3,2-es laptávú küllőanyáim (minden eddigi biciklin, amivel találkoztam), de ezen a szaron nincs ilyen méret, pedig elvileg baromira univerzális. >:(
Az ősrégi gyári neuzer kerekeimen is, meg a most újított gyárilag befűzött kerekemen is 3,2-es anyák vannak. 6,55-ös anyákat meg még hallomásból sem ismerek, ebike-on is jóformán csak 2-es küllőkhöz való anyák vannak. De van egy fogadásom rá, h az átlagos biciklik mindegyikén ekkora anyák vannak. Így ez viszont egy használhatatlan szar, mivel nem jó a biciklik kb 90%-ához.
Egyes, leülhet!
Talán autóhoz való méretek ezek? :S
A képek fix fókuszos telefonnal készültek, lehet később majd csinálok normálisakat, de a nyereményjátékon kívül túl sok értelme nincs.
Ha a fenti méretek stimmelnek a küllőanyákhoz, akkor talán jó lehet. De a mérettűrés akkor is kérdéses lenne még. Szorulhat, vagy kotyoghat.
Átlag ember átlag kerékpárjához van egy fogadásom, h nem jó.
Ha az összes darab ilyen ipari hulladék, akkor nem ajánlom senkinek semmire.
Ha ezt előre tudom, akkor nem hozok el egy akármilyen kulcsot.