Pofon egyszerű használni.
Vannak kétségeim affelől, hogy érdemes-e folyton láncot cserélgetni, mihelyt egy picit megnyúlik, ugyanis úgy tapasztaltam, hogy a második (kicsit) megnyúlt lánc után már cserélhettem is a fogaskoszorút, ami 3500 ft.
Szóval sok ezer km és kidobott lánc után amondó vagyok, hogy nem kell azzal foglalkozni, hogy megnyúlt-e a lánc vagy sem.
Addig lehet menni a cangával, amíg nem lesz kvázi tűhegyes valamelyik fogaskeréksorának a fogsora. Nekem ez jellemzően a legkisebb keréksor szokott lenni.
A hajtómű lánctányér miatt sem kell aggódni, 4-5 évig simán kibírja ezzel a módszerrel és így még mindig olcsóbb mint zsinórban hajigálni el a kicsit megnyúlt láncokat és fogaskoszorúkat.
Nem veszít senki azzal, ha nem veszi meg.