Kényelmesen lehet lehúzni vele a hajtókart a középcsapágyról, monoblockról.
Van hozzá egy kis rátét is, amivel nagyobb átmérőjű középrészekről is le lehet húzni a hajtókart.
Imbusszal és csilalgkulccsal is lehet használni.
Jól be kell tekerni, különben kiszakítja a menetet a hajtókarból.
Ez a gondja is. miért nem lehetett puhább anyagból csinálni, hogy ne szakítsa ki a menetet a jóval drágább hajtókarból?
Haver Alivio hajtókarja ment emiatt tönkre, pedig bele volt rendesen tekerve.
Másik gondja, hogy van olyan középrész, ahova a rátét már nagy, rátét nélkül viszont a csavarlyukba megy és emiatt rontja a menetet.
Ajánlatos a hajtókarba kézzel betekerni, úgy, hogy a középrészhez csatlakozó része teljesne ki van tekerve.
Ha betekertük a hajtókarba, húzzunk még rá a kulccsal és aztán kezdjük kijhajtani.
Otthoni szerelésre, de szerintem a szervízek is ilyesmit használnak.