Avid BB7 S tárcsafék

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2017 (frissítve: 2017.04.)
  • Listaár: 43.795 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



Még nem véleményezték az Avid BB7 S terméket!
Légy TE az első!
 
szín:

Fekete


tömeg:

197 g


 
további információk:

BB7 S első/hátsó MTB tárcsafék - 160mm tárcsával Javasolt felhasználás: MTB, országút, cyclocross Mechanikus tárcsafék szabványos villarögzítéssel és "Post Mount" felszerelési lehetőséggel. 160mm-es G2 CLEAN SWEEP tárcsával első és hátsó fékadapterrel. Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás, és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, rozsdamentes acél csavarok. Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással Csapágyazott fék mechanizmus Állítható rugóerő és fékbetét távolság Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek Fékkar: Minden AVID fékkarral kompatibilis! Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető, és tisztulási képességgel Átmérő: 160mm. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal. A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB7 S termékkel kapcsolatban: