Avid BB7 2012 tárcsafék

183 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 20.940 Ft - 23.590 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



16-30 (183 vélemény)
Rendezés

Paragulis avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jobb mint a v-fék.

Könnyebben állítottam be mint egy v-féket.

Hátrány

Még nem találtam.

Tapasztalat

A v-fékkel nekem mindig problémáim voltak. Nem tudtam rendesen beállítani. Esőben fékhatás a nullához közelített. Akkor még nem tudtam, hogy milyen fékpofák léteznek ezek megoldására. Egy olyan kerékpáron kezdtem el használni a tárcsaféket amin csak elől tudtam tárcsaféket használni. Hátul v-fék volt. Eleinte nem sok különbséget tapasztaltam a v-fékhez képest. Aztán elkezdett bekopni és már érezhető volt a különbség. Sokkal jobban lassított az első fék. Esőben nem próbáltam ki. 160-as Cleansweep G3-asom van hozzá.

Erre ajánlom

Én a környéken használtam hegyeken dombokon, Versenyekre talán nem lenne jó oda hidraulikusokat illik használni.

Ennyiért vettem
25000 / pár tárcsával
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Iron-h avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Könnyen beállítható az Avid BB7

Kézzel cserélhető fékbetétek

Mindkét oldali betét kézzel állítható

Olcsó

Egyszerű karbantartás

Brutális fékerő

Hátrány

Vizesen hangos

Csak egy oldalról nyomja a tárcsát

Adagolhatóságban elmarad egy hidraulikustól

Tapasztalat

Szerintem az egyik, ha nem a legjobb mechanikus tárcsafék, nincs olajcsere, nem levegősödik, egyszerű beállítani és karbantartani. A fékereje brutális. Elöl-hátul 160-as roundagon tárcsával használom, eddig még nem sült meg egyik se, mondjuk én 60 kilo vagyok. Az árához képest nagyon jól teljesít. Adagolhatóságra elmarad egy hidraulikustól, sajnos nem lehet olyan finoman adagolni, mint egy hidraulikus féket. Én Avid FR5-ös fékkarral és köszörült bowdennel használom, szerintem jó fék ezért az árért.

Erre ajánlom

XC

Ennyiért vettem
17000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jeanlegrand69 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Korábban egy alap Shimano tárcsafék volt a Merida TFS-100-as trekkingemen, de az nyikorgott, gyengén fogott, esőben egyáltalán nem, szóval kb. fél év után ment a kukába...

Az AVID BB7-ről sok jót hallottam, és habár nem hidralikus tárcsafék, brutális fékerővel rendelkezik. Természetesen Avid fékkarokkal használtam. A fékerő esőben sem csökken, ami számomra igen meglepő volt.

A beállítása igen egyszerű, nagyon könnyen lehet utána állítani, amikor kopik a fékbetét. A fék hőre egyáltalján nem volt érzékeny, a gyári pofák több mint két évig bírták úgy, hogy két év alatt kaptak 22.000 km-t. Azért az nem gyenge.Amikor kezdett kopni a betét, akkor kicsit kezdett nyikorogni, erre érdemes odafigyelni.

Egyébként brutális fékerő, minimális karbantartás, szép esztétikum.

100%-os elégedettség részemről.

Hátrány

Nem találkoztam hátrányos oldalával.

Tapasztalat

A gyári alap Shimano fékhez képest fényévnyi a különbség. Gondolom, hogy egy XT fék azért szépen muzsikált volna.

Erre ajánlom

Városban, erdőben, DH-ra, komoly túrákra is.

Ennyiért vettem
24.000
Csatolt képek
Avid BB7  2009 tárcsafék
Egy Avid BB7 mindenen szép
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

watos avatar
15 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- nem 1 nehéz darabrólbeszélünk 
- könnyű utána állítani a fékbetétett 
- versenyeket egész jól bírja a gyári betét 
- nem kopik hamar
- 4000 kmer alatt kb 60%osak a fékbetéttek
- a bovdent nem nehéz elvezetni 
- ha szét kell szedni akkor nem olyan nagy ördöngőség bárki meg tudja csinálni 

Hátrány

- hogy sokat kell után állítani a fékpofákat ez pl egy hosszabb versenyen ahol intenzívebb fékhasználat van főleg lejtők végén ott jelenthet problémát.
ezen kívűl más nincs 

Tapasztalat

4-5 versenyt megért nálam. másik fajtát nem választanék bovdenesből . előre ajánlom mert nagyon stabil és megbízható 

Erre ajánlom

xc;cc;xco;xcm;túra ;fr;dh 

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Avid BB7  2013 tárcsafék
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

viktorcs avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- Tökéletes fékerő, főleg avid tárcsával.
- Könnyű álllíthatóság.
- egyszerű felépítés, könnyű szerelés!
- jó ár-érték arány!

Hátrány

-  Adagolás szempontjából nem a legjobb.
- A küllők felé néző állítócsavar nehezen elérhető.

Erre ajánlom

Mindenre!

Csatolt képek
Avid BB7  2008 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vasonto avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • kiváló ár-érték arány
  • jó adagolhatóság
  • precíz, mindkét oldalon állítható fékbetétek
  • megbízható működés
  • könnyen beállítható ez az Avid tárcsafék
  • jól bírja a saras kötnyezetet is, igaz szerintem a régebbi modellnél mint ami nekem is van jobb a féknyereg kialakítása, zártabb, masszívabb és a belső oldalon is lehet könnyedén kézzel utánállítani a fékbetétet.
Hátrány
  • az újabb modelleknél, spóroltak az anyaggal nincs olyan masszív mint a 2007-es
  • a belső fékbetétek állíthatósága kézzel nehézkes
Tapasztalat

Nagyon jó a BB7-es fék az apróbb hibák ellenére is és bátran ajánlom annak aki egy elfogadható árú, minőségi tárcsféket keres.

Erre ajánlom

Főleg azoknak, akik hegyekben használják.

Csatolt képek
Avid BB7  2007 tárcsafék
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nesa avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Mechanikus tárcsafékek között szerintem a BB7 a legjobb
- Iszonyat jó fékereje van (ha jól be van állítva)
- 185-ös tárcsával használom, könnyedén adagolható, jól lehet érezni, hogy hol van az a pont ahol már blokkolni fog...
- Könnyedén bekopott a gyári fékbetét
- Nem melegszik túlzottan, úgy értem hosszabb fékezés után is ugyanolyan jó maradt a fékhatás
- Könnyedén be lehet állítani, ugyebár mind a két oldalról lehet a fékbetét távolságot
- Semmi zavaró, nyikorgó hangot nem adni ki amit nem kellene...

Hátrány

- Sokan írják hátránynak, hogy "vizesen ciripel", hát ezt szinte minden tárcsafékről el lehet mondani, szóval nincs nagyon hátránya. Talán, hogy az újonnan drága.

Tapasztalat

- BB5-ről váltottam az Avid BB7-re. Hátul teljesít szolgálatot és tényleg olajos fékeket megszégyenítő hatásfoka van. Szerintem ettől jobb mechanikus fék nem sok van. Ha jól be van állítva, és valamilyen állítható nyomatékú fékkarral használod, no meg persze jó tárcsával, akkor tökéletes lesz. 

Erre ajánlom

DH / triálon kívül mindenre. 

Ennyiért vettem
9000
Csatolt képek
Avid BB7  2012 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bleiben avatar
26 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Gyorsan bekopik és aztán kiváló az Avid BB7 fékereje. Én 203-as tárcsával használom, és úgy fog mint a hidraulikus fékek. A lehető legkönnyebb a beállítása és teljesen igénytelen.

Hátrány

Néha ciripel ,de ez nem mindenkinek probléma.

Erre ajánlom

Minden cc-s nek aki nem szeret sokat bajlódni a fékkel.

Ennyiért vettem
24 000
Csatolt képek
Avid BB7  2012 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Baalint avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mechanikusok között a legjobb a BB7
Szerszám nélkül és könnyen állítható mind 2 oldala
Már az első kilométereken is jól fog, nem kell megtenni jó pár km-t migre bekopik
Nem tapasztaltam jelentősebb fékerő változást akkor sem mikor felmelegedett
 

Hátrány

Lehet ha nekem is csak bolti áron sikerül beszereznem ezt az Avid tárcsaféket akkor ez hátrány lenne.
Nem találtam semmit

Tapasztalat

Vizesen is csak néhány fékezéskor hallok ciripelést de ez is csak inkább amikor gyengéden bánok vele. Sose fordult elő az ami a régi fékemnél, hogy megíjedtem egy hirtelen fékezéskor a sikító hangtól
Nagyon meg vagyok vele elégedve. Szerintem ha megfelelően be van állítva megállja a helyét a középkategóriás hidrás fékek között.
A 160-as A2z tárcsákkal szerintem eszméletlen jól néz ki a BB7 :)

Erre ajánlom

Dh/fr kivételével bármire

Ennyiért vettem
20.000 első és hátsó
Csatolt képek
Avid BB7  2012 tárcsafék
Avid BB7  2012 tárcsafék
Avid BB7  2012 tárcsafék
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hazafi94 avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

185 ös tárcsával jól fog

jól adagolható a beállítástól függően de még shimano fékváltókarral is jó

a beállításal pillanatok alatt megvoltam

az Avid BB7 fékhatása hőtől független

jól néz ki

Hátrány

NINCS! vagyis vizesen van egy kis ciripelés de szerintem ennyi még belefér

(kb 3 év után a porvédő gumi a bowdennél elkezdett szétmállani de ennyi idő után is csak ennyit tudok hátránynak mondani)

Tapasztalat

amikor még csak a bejáratási időszakban használtam már akkor is jól fogott ez az Avid tárcsafék de miután bekopott egyszerűen hihetetlen lett a fékereje, szerintem egy 30 ezres árkategóriás hidrós fék teljesítményét simán eléri, az egyik legjobb bowdenes fék

Erre ajánlom

lényegében bármire

Ennyiért vettem
23640
Csatolt képek
Avid BB7  2011 tárcsafék
Avid BB7  2011 tárcsafék
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DJ.UFO avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Pár hónapja kicsit félve váltottam V-fékről tárcsafékre,de nem bántam meg!

203as Avid és Hayes tárcsákkal,LX fékkarral használom,brutális fékereje van 1-2 hét bekopás után!

Könnyű felszerelni,beállítani,egy ujjal húzva a fékkart állóra fékez ez az Avid tárcsafék!

Semmi hang,nem sikít,nem zörög vizesen sem!

 

Hátrány

Újan nem olcsó,de használtan ki lehet fogni jó állapotú darabokat!

Tapasztalat

BB5-öm is volt,ahhoz képest picit jobb,főleg a kétoldali állítható fékpofa távolság miatt,de mindkettő jó minőségű,csak ajánlani tudom!

Erre ajánlom

Túrázni,városba mindenképp,de ezzel bárhol,bármikor meg lehet állni!

Ennyiért vettem
9000
Csatolt képek
Avid BB7  2009 tárcsafék
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Keni01 avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Én 160as tárcsával használom és ígyis brutális fékereje van a BB7-nek, semmise gyengíti a fékerejét se eső se homok,sár akármi.Avid fékkarral használom elöl hátul és nagyon patent a kettő együtt.Nekem nagyon visít néha van mikor nagyon de eszméletlenül fülb*sztatóan de van mikor elcsendesedik pedig se eső semmi külső határ nemérte,nézzük a jó oldalát nemkell csengő és még a lámpánál is megfordulnak hogy mi a f@sz van:D

Hátrány

Egyáltalán nincs nem tapasztaltam semmit!  az Avid BB7 a legmegbízhatóbb fék a mechanikusok között legjobb! Talán hogy zsebbe kell nyúlni hogy legyen egy ilyen féked:s

Erre ajánlom

Freeride/Street tuti! De szerintem még DH-ra is lehet használni!

Ennyiért vettem
volt a biciklin
Csatolt képek
Avid BB7 tárcsafék
Szerinted hasznos?

Sheffy avatar
36 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Első tárcsafékem az Avid BB7, és nagyon örülök hogy ezt választottam.

Szerszámmentes beállítás, és könnyen gyorsan elvégezhető.

Mindkét oldali fékpofa távolsága állítható!

160-as tárcsával használom, de igy is könnyen fejreállok, ha nem vigyázom.

Semmi problémát nem jelent neki a viz (pölö esik az eső), mig a V fék fékútja megnő, a BB7 nevetve megállít!

Hátrány

Nálam még van egy kis sikítása fékezésnél, gondolom meg kell várni mig bekopnak a fékpofák.

Tapasztalat

Mindenképpen tárcsaféket szerettem volna a V fék helyett, de csak és kizárólag mechanikusat, mivel a hidróssal szerintem sok a gond. Sokan mondták nehéz behúzni a fékkart, ez hülyeség, BBB teflonos bovdenházat, és Jagwire bovdent raktam fel, Shimano Alivio fékkarral párosítva, az eredmény: kisujjal nevetve behúzom satura a féket! Sokan irják hogy drága a BB7, ez részben igaz, eBay-en rendeltem, 2 darabos szettet, G3-as tárcsával, minden tartozékával, és 20 ezer volt az egész postával együtt! Testbike-on már hirdetik 25-ért, ő igazából semmit nem csinál, mint megrendeli, rádob 5 ezret saját haszonnak és tovább adja, de aki nem akar eBay-en vásárolni, az vegye meg tőle.

Erre ajánlom

Bárkinek, bármire, szerintem ez a fék az ami még a durvulást is birja, megfelelő méretű tárcsával!

Ennyiért vettem
20000/szett
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

horika avatar
121 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az összekopást követően nagy és pontosan adagolható fékerő és a 92 kilómat is azonnal megfogja.Shimano LX fékkarral használo és remek párost alkotnak.Minkét oldalról lehet állítani a fékbetét távolságot,ezáltal könnyen beállítható.Nem tetem és valószínűleg nem is fogom extrém hatásoknak kitenni ezért melegedésről nem tudok beszámolni.Nincs levegősödés,szivárgás,mint az "olajos"fékeknél.

Hátrány

Az Avid BB7 újkori ára nem éppen pénztárcabarát.

Tapasztalat

Használtan vettem,de szép állapotban,a hiba csak abban jelentkezett,hogy az előző gazdája nem párosította a nyergeket a vellül már bekopott tárcsával,ezáltal némi időbe került amíg bekopott.

Erre ajánlom

Bárkinek aki nek akar hidraulikus féket,de kompromisszumot sem akar kötni.

Ennyiért vettem
18 000/pár tárcsával együtt.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fagyi17 avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Avid :D
  • Én elöl 200mm hátul 180mm-es tárcsával használom, hát a fékerő brutális ha jól be van állítva és rendesen be kopott
  • Avid FR-5-ös fékkaral használom iszonyat jól adagolható!
  • Kétoldalról állítható fékpofák.
  • Nem ciripel,nyikorog,zörög!
Hátrány

ENNEK A FÉKNEK NINCS!

Tapasztalat

Csak jól állítsátok be és garantáltan meg fog mindenhol :D

Erre ajánlom
  • 160mm Freeride/Street
  • 180/185mm XC
  • 200/203mm Dh
    ha meg akarsz állni ott ahol akarsz :D
Ennyiért vettem
2x18.000FT
Csatolt képek
Avid BB7  2012 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (183 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
féktárcsa mérete:
  • 140mm

  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • grafitszürke (MTB)

  • ezüst (Road)


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:
  • IS

  • adapter nélkül: PM


tömeg:

329g


 
további információk:
  • Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvező súly: 329g
  • Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással
  • Csapágyazott fék mechanizmus
  • Állítható rugóerő és fékbetét távolság
  • Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek
  • Fékkar (Road): Országúti és canti fékkaral használható
  • Fékkar (MTB): Avid fékkarokkal használható
  • Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G2 CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető képességgel. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.