Avid Juicy 3.5 tárcsafék

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.01.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




w4crack04 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jól néz ki 

Jól fog a Juicy 3.5 ha meg akarsz állni akkor tényleg megálít.

Könnyű a fékkart behúzni

Egyszerű beállítás

 

 

Hátrány

Hamar melegszik, legalábbis nálam.

Akkor néha nem úgy fog ahogy kéne de azért így is meg lehet vele állni.

Tapasztalat

Hát nekem ez egy megváltás volt pofa fék után mert már untam mindig beállítani a fék pofákat. 

Nekem nagyon bejön, csak ajánlani tudom.

Erre ajánlom

street, enyhe dh.

Ennyiért vettem
13 000
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5  2010 tárcsafék
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:

fekete féktest, fekete-ezüst kar


 
dugattyúk száma:

2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

404 (160mm tárcsa, első post mount)


 
további információk:

JUICY 3.5 hidraulikus tárcsafék Javasolt felhasználás:

  • Cross Country, All Mountain

Speciális tulajdonságok:

  • Továbbfejlesztett geometria, a fékkar jobban elfér a váltó mellett
  • Tri-Align féktest pozícionáló rendszer
  • Power Reserve geometria
  • Mindkét oldalra felszerelhető "Varázsbilincs"
  • Csepegés mentes légtelenítés
  • Matchmaker kompatibilis
  • Tárcsa: G2 CLEAN SWEEP
  • Tömeg: 404 gramm (160mm tárcsa, első post mount)

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Juicy 3.5-be tehetek 185mm es tárcsát?
2 válasz
utolsó: 2012. aug.
Avid Juicy 3.5 miért nem akar fogni?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Avid Juicy 3.5-öt hogyan kell légteleníteni?
4 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Juicy 3.5 termékkel kapcsolatban: