Avid Juicy 3.5 tárcsafék

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.01.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




SCrappyX avatar
32 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Erős a Juicy 3.5 fékereje
- Szép a formája
- egyszerű szerkezet (szétszedés és összerakni)
-Nagyon jó kezdő tarsáfék (súly és ár miatt)
-Hidegben/melegben jól működik a DOT köszönhető
-DOT 5.1 kompatibilis
-Jól adagolható ez az Avid tárcsafék

Hátrány

- Gyakori hiba, hogy beragadnak a munka hengerek, de könnyen javítható
- A kár távolság állítócsavar nem könnyű elérni
- légtelenítés mert DOT
- Fék karhossz

- Olaj tartály, de az elixir-ben már megoldották :)

Tapasztalat

Tapasztalat:
Nekem nagyon bejött ezt a fék, vannak benne egy két hiányosság, de engem nem zavarnak. Vannak jobb fékek ennél, de csak pénz beszél, hogy milyen technológia kapsz bele! Én Hardtail ként használom már 2 éve, úgyhogy használtan kaptam. Amikor megkaptam egy munkahenger el volt benne törve, de 2000ft ért vettem bele 2 is :) Megcsináltam és azóta terepen sose hagyott engem cserben mindig megálttam ahol akartam (nem 1m előtte se útána) . Lehet, hogy nincs benne olyan technológia, mint egy drágábbik fékben, de ettől könnyebb karbantartani és ugyan olyan meg biztató.   
Nekem eddig hővel nem volt problémaim pedig organikus betéttel vannak benne de lehet, hogy leginkább, mert nem DH-ra használom max AM-re.

Tanácsaim:
Nekem egy Juicy 3.2 van :) (széria kivűl) elöl/hátra 180mm társával használom, amely a hátsótest egy AVID betétes tartalmaz az első pedig egy BTS betéttel van szerelve.
Rá jöttem, hogy a fék ereje nagyon attól függ, hogy milyen betét van benne mert az Avid betétem tökéletes működik erős és tartos, de a BTS-ről arról nem mondható mert annyira rossz minőségű, hogy emiatt meg tanultam teljesen szétszedni egy hidraulikus fék összes rakni minden kis része mire rá jöttem, hogy nem a fék a hibás hanem a betét. Eredményül a BTS fék ereje nagyon gyenge és a társán csillogó és sötét foltok keletkeztek rajta.
http://www.szakalmetal.eu/hu/dokumentumok/tippek-tanacsok/1094-fektarcsa-hiba-elemzes

Légtelenítés: Szerencsére kb. 1x évente kell csinálni mert sajnos nehezebb légteleníteni mint például egy Hayes vagy egy Shimano fék. Aki megteheti inkább rakjon bele Dot 5.1 mivel a forrás pont magasabb és a nem szívja magához annyi nedv.

Karbantartás: Kell neki időn ként meg nézni a fékdugattyúkat, mert hajlamosak nem szimmetrikusan mozogni, de szerencsére könnyen javítható és ha szükséges pót alkatrészre tele van vele a piacon új és használtál.

Erre ajánlom

Mindenre használható mivel mindig meg"állja" a helye, akkor vegyék más, ha súly vagy nagyobb extra erőre van szükséged(DH)

Ennyiért vettem
kaptam
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:

fekete féktest, fekete-ezüst kar


 
dugattyúk száma:

2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

404 (160mm tárcsa, első post mount)


 
további információk:

JUICY 3.5 hidraulikus tárcsafék Javasolt felhasználás:

  • Cross Country, All Mountain

Speciális tulajdonságok:

  • Továbbfejlesztett geometria, a fékkar jobban elfér a váltó mellett
  • Tri-Align féktest pozícionáló rendszer
  • Power Reserve geometria
  • Mindkét oldalra felszerelhető "Varázsbilincs"
  • Csepegés mentes légtelenítés
  • Matchmaker kompatibilis
  • Tárcsa: G2 CLEAN SWEEP
  • Tömeg: 404 gramm (160mm tárcsa, első post mount)

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Juicy 3.5-be tehetek 185mm es tárcsát?
2 válasz
utolsó: 2012. aug.
Avid Juicy 3.5 miért nem akar fogni?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Avid Juicy 3.5-öt hogyan kell légteleníteni?
4 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Juicy 3.5 termékkel kapcsolatban: