Avid Juicy 5 tárcsafék

88 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 34.000 Ft

Használt Avid Juicy 5 első fék eladó
5.000 Ft
új árához képest: -85%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Spyro avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Várnom kellett hogy legyen neki de szerencsére lett!

Erős, két dugattyús fék. Miután bekopott garantáltan megállít akárhol.

Egyujjas szóval nem kell megerőltetned magad hogy megállj.

Viszonylag olcsó.

Egyszerű felszerelés.

És valljuk be, pofás darab. Jól mutat a bicajon.

Jut eszembe sárban,vízben, lutykos hidegben is tuti megfog.

Tapasztalat.

Hátrány

Kissé idegtépő beállítani. Bár lehet csak nekem az:D De nem lehetetlen.

Gyári fékpofával használom ezért kicsit nehezen kopott be.

Puhábbal mint ahogy többen is írták tuti, hogy tutibb.

Tapasztalat

Na szóval augusztus óta van meg. Az elején kicsit csalódtam benne mert nem akarta azt a fékerőt produkálni amit elvártam tőle. Ezért vártam hátha rejteget valamit. Megérte. Most voltam Sopronban 4 napot és hát rendesen belejött a kicsike. 60-al lefelé szépen megfogott, alig melegedett.(160 mm) Viszonyítás: egy jóbarátnak leégette a kezét amikor megfogta a tárcsáját. Ez éppen csak langyos volt... 

Egy szóval jó kis fék. Megérte. Remélem ilyen is marad.

Erre ajánlom
Mindenre. Durvulós dolgokból csak lájtosabbra. Másrészt tárcsától függ...
Ennyiért vettem
19700
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.