Avid Juicy 5 tárcsafék

88 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 34.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




ricsi94 avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Elég jó a fékereje elöl is hátul is , elöl Avid G3 CS 203as  tárcsával használom hátul Hope DH4 185ös tárcsával

Tökéletesen adagolhatóak , együjjal simán satuzni lehet az első és a hátsó kereket is 

Csak fékkartávolságot lehet állítani 

Én egyenlőre nem éreztem hogy érzékeny lenne e a fékhatás a hőre , pedig húzom rendesen :D

Fémes fékpoffákkal hasznáálom a Juicy 5-t , nagyon jól fognak elég tartósak 

egyenlőre nem levegősödik ez az Avid tárcsafék , nem folyik sehol az olaj

a hátsó fékkar-ba nekem kicsit kopott már a persely és húzáskor idegesitően nyöszörgött , de kis olajjal orvosoltam, valamint a hátsófék kicsit sípol fékezéskor de nem zavaró 

Hátrány

A fékkar távolság 2mmes imbusszal állítható ami nem lenne gond csak hogy ha fel van szerelve a kar akkor nem lehet állítani mert nem fér oda az imbusz kulcs , le kell szereln  a kart és ugy lehet állítani...

Engem kicsit idegesít ez a "szervíz állás" a karon 

Erre ajánlom

DH  vagy akármi 

Ennyiért vettem
15000 a két fék
Csatolt képek
Avid Juicy 5 tárcsafék
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.