Avid Juicy 5 tárcsafék

88 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 34.000 Ft

Használt Avid Juicy 5 első fék eladó
5.000 Ft
új árához képest: -85%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Bandita avatar
Bandita
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon szép ,igényes a kidolgozása:) Nagyon könnyű felszerelni és beállítani. Különösebb karbantartást nem igényel ,nem levegősödik(eddig még nem).Disznó fékerő ,jól adagolható ,egy jó masszív teló kell hozzá mert szétcsavarja!!Esőben is jól fog ,hosszú fékezések után sem melegszik túlzottan:))
Hátrány
Eddig még nem tapasztaltam semmi negatívumot!
Tapasztalat
Előtte egy bovdenes Shimanó volt/Alivio/160-as tárcsákkal.Egy rakás szar volt!!! Az Avid 203tárcsával elöl és 180hátul nagyon jó!!!!! Kicsit drága ,de kis szerencsével és utánnajárással +kaphatod?? olcsobban is:) 40000- volt a kettő.
Erre ajánlom
Túrázgatni még "sok" is ,szóval bárkinek aki szeretne 1 jó féket /Dh is ?!/
Szerinted hasznos?

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.