Hayes HMX-1 tárcsafék

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 18.500 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

d zoli avatar
d zoli
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
elég merev, jól is néz ki, szépen simán megy, szétszedhető, baromi jól fog kétszázas tárcsával.
Hátrány
az enyém lehetne egy kicsit adagolhatóbb is, a V8as tárcsa meg folyton zörög, de nem vészes.
Tapasztalat
szerintem a legjobb bowdenes fék, esetleg az avid BB7es nyomja le.
Erre ajánlom
jó DHra egy nagy tárcsával, akár előre is.
Szerinted hasznos?

kolbi.15 avatar
kolbi.15
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól fog 2-3 nap bekopás után
Hátrány
az hogy egy pár darabjuk anyaghibás és már egyet sikerült elrepesztenem
Tapasztalat
szerintem egész jó fék egy kicsit túl drága
Erre ajánlom
enduro freeride szerintem arra megteszi
Szerinted hasznos?

lángi tamás avatar
lángi tamás
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyen beálithato nem kell hozzá semmilyen szerszám
Hátrány
a fékerö nem tul jo szerintem sokkal jobb az MX2-ö jobban fog és feleannyiba kerül
Tapasztalat
az mx2 jobb
Erre ajánlom
mindenre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Biro Andras avatar
Biro Andras
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcso, es barmi tortenjek fog, adagolhato, utesallo ;) habar egy kicsit a vazbol behajlott es nem tudom kiegyenesiteni .. de az talan a vaz hibaja....
Hátrány
5-10 km es huzamos ereszkedonel nagyon felforrosodik ... meg kell allni es hutenivalahogy mert felo hogy az agy is tul melegszik ... igaz hogy Kovaszna megyeben 3 oan hej van ahol fel tudom nyuzni benne a kakaot , es azt is megjegyzem hogy a forrosagtol elszinezodott formaban is ugy fog hogy na, ja es egy kisse zajos... nem szokott visitani ... de az az idetlen surolos hang... meg meg forditja az emberek fejet ..
Tapasztalat
Azert dontottem ez melett es nem Avidvagy tektro megfeleloje melett mert a pofa meret nagyobb ennel .... es ez miatt lasabban kopik, es jobban is fog. Apro tanacs .... vegig kell menni rajta egy magnessel es az alu csavarokat acelra cserelni ... gondolok itt pl a bowden leszoritora ...
Erre ajánlom
barkinek barmire.... DH ra nem igazan jo ... de egy cc/freeride/enduro... megfelel ... erdemes figyelni a kemny huzamos ereszkedoknel ... csusztatott fekkel ....
Szerinted hasznos?

xtb avatar
xtb
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
semmi
Hátrány
az van hogy mirol is beszélünk? na jo nincs hatranya qvara jol fog
Tapasztalat
nem a legjobb
Erre ajánlom
senkinek mert hasra esik barki vele nekem a telo tövig koppant és a balesetin nyaraltam:)
Szerinted hasznos?

Steiner avatar
Steiner
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, triálos fenegyerekként
Előny
Ólcsó,qurvára fog, talán tulságosan is.
Hátrány
Nem adagolható de lehet hogy nem ált rá a kezem ennyi idő alatt.
Tapasztalat
Nagyon lecsó!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
minden!!!!
Szerinted hasznos?

Tomó avatar
Tomó
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyü beállítás-szétszerelhetőség.Azért fog is.
Hátrány
Mátrába mentem vele és nemvoltak meghúzva fullasan a csavarok...nagy hiba volt, az már azé dh ha lehagyom a tárcsát és nincs fék szerintem.
Tapasztalat
Nem roszz de lehetne ennyiért jobb is. :-( Valahogy jobbat vártam egy A mindentudó mecha hayes tárcsától.Véleményem szerint megéri 1 kicsit gyűjteni 1 hf9-re ami 1 10-sel több csak.Mindenféleképpen az ÚJ 2005 tárcsával vegyetek hayest az uj bevágású rotorok miatt, mert tapasztalataim alapján majdnem 2x jobban fog,és gyorsabban hűl le,ja és mondom ha tudtok hidrósat,fog mint atom.
Erre ajánlom
fr,enyhe dh
Szerinted hasznos?

gegeeeeeeeeee avatar
gegeeeeeeeeee
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nekem olcso volt!ingeyen adpter hozzá 20 as egybe nagyon jol fog!!
Hátrány
sokáig tart a bekopási ideje! amikor megvettem 3 honap után még mindig szart se fogott mondtam magamba megint valami szart fogtam ki! de aztán köszegi dh megtette a magájét:) a rárcsak 4 honapra ugy fogott hogy a mozo r500 amat megkotyogtatta meg összeviszza csavarta.de a shermenomet valhogyna nemtudta:)
Tapasztalat
nagyon jool fog! ne ilyedjetek meg mikor 3 hnap után szart se fog! 4.honapra szétszabja a telot is:)
Erre ajánlom
dh ra is simán freeride street minden csak ne cc!
Szerinted hasznos?

wilson avatar
wilson
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Egyszerű beállítani
Hátrány
Nehéz, nem is olcsó, gyengén fog, nagyon melegszik
Tapasztalat
Az elején nagyon vártam hogy mikor fog már bekopni, de bekopás után is elég gyengén fog. Nagyon könnyen melegszik, azt is el lehet érni hogy füstöljön... Ha túlmelegszik van egy határ aminél hiába húzom háromszor erősebben, ugyanolyan gyengén fog. Szóval nem nehéz vele veszélyes helyzetbe kerülni. Meg jó nagy és nehéz is. Nem vennék mégegyszer ilyet.
Szerinted hasznos?

pone avatar
pone
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Semmi sem. Talán jobban fog mint egy alivo
Hátrány
Húú, hát az avidhoz képest picsaszar. 203-as tárcsával sem fog sehogyse. Napersze lehet azért mondom ezt, mert én már megszoktam az avidom :)
Tapasztalat
inkább használtban vegyé, mint újban!
Erre ajánlom
hát hátul jól foghat talán, de ki tudja.
Szerinted hasznos?

András avatar
András
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó,jó ár érték arány,viszonylag jól fog
Hátrány
nyikorog,nem túl könnyű
Tapasztalat
nem rossz
Erre ajánlom
talán Fourcross,slalom
Szerinted hasznos?

Lovas Gabi avatar
Lovas Gabi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Talán az ára és az egyszerűsége. Vizesen is jól fogott. Lecseréltem AVID-ra.
Hátrány
Nekem a fékerő nem igazán jött be. Visított, de igazán nem fogott a gyári betétekkel sem. Nagy sebességnél csak lassítóberendezésként szerepelt,nagy erő kellett a fékezéshez, pedig AVID fékkarokkal és jó minőségű bowdenekkel használtam.
Tapasztalat
Az AVID bowdenese sokkal meggyőzőbb.
Erre ajánlom
Bárkinek, mert nem rossz fék, csak nekem nem tetszett.
Szerinted hasznos?

Salamon András avatar
Salamon András
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
olcsó, beállításról nem tudok mit írni,mert házi készítésű adapterem van(olyan mint az avid). bekoptatási idő minimális.lassan egy éve használom és nem akar a fékpofa elkopni. esőben jobban fog.
Hátrány
kicsit hangosami lehet a telo miatt is,kell hoözzá egy jo fékkar pl.: avid a fékerő kb egy v-féákkel azonos
Tapasztalat
Ezért az árért nagyon jó vétel( ha te csináltatsz hozzá adaptert) Gyári egy kicsit húzós asszem 8 ropi. nagyon tutter
Erre ajánlom
nem sulymániásnak,vérbeli cc-nek
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Hayes logó

Hayes márka bemutatás

A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.

A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.

A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.

A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.