Hayes MX2 2010 tárcsafék

53 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



31-45 (53 vélemény)
Rendezés

Fox Rider avatar
Fox Rider
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát sztem elég jó! Olcsó!Hayes!Jó fékerő és adagolhatóság!
Hátrány
Nincs!
Tapasztalat
Sztem elég jó! Nem DH-FR -re és a maga mechanikus kategjában kiváló! mehet az 5 répa! :P
Erre ajánlom
DJ-Street-AM
Ennyiért vettem
4000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

breuer92 avatar
breuer92
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sztem olcsó jol fog nem nehéz és nem néz ki rosszul monjuk izlések és pofonok:P
Hátrány
nekem kotyog a betét benne hogy lehetne megcsinálni ezt irjatok vissza lécci
Tapasztalat
sajna levitték ebikeon 3 ropira az árát:D
Erre ajánlom
dh/fr dirt street
Ennyiért vettem
6000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Simon Templaar avatar
Simon Templaar
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Igénytelen és olcsó, de ennél nem több
Hátrány
melegszik, erősebb lejtőkön gyenge a fékhatás
Tapasztalat
Semmeringen 1.5 nap alatt szénné égettem, fél nap ment a levesbe. Gyárilag 160-as tárcsa volt, azt bírta az első a 180-assal megadta magát a lejtőn. Egyszerűen nem arra tervezték, hogy 60-70-ről fékezd 0-ra magad egész nap. Szóval a DH felejtős, de a keményebb AM-re sem ajánlom. Ha arra használod amire tervezték akkor viszont nem lesz gond vele sokáig
Erre ajánlom
Hobbira, túrázgatásra, esetleg all mountain
Ennyiért vettem
gyárilag a bringán volt
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

d zoli avatar
d zoli
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó, merev, simán megy, jól fog.
Hátrány
nem lehet szétszedni, elég csúf :)
Tapasztalat
jó fék, de DHsoknak azért nem ajánlom, esetleg az MX1-et.
Erre ajánlom
jó mindenre, csak lejtőzésre már kell egy nagy tárcsa hozzá.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mókus avatar
mókus
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
az árához képest jol fog
Tapasztalat
nem ojan mint egy hidrós de szerintem nem rosz
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomika avatar
Tomika
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Mechanikus és nem fenyeget a csőszakadás veszélye.Viszonylag jó fékerő ha jó a bowden.
Hátrány
Ha nem jó a bowden gyenge fékerő.Nagyon melegszik.Könnyen megsérül a fékbetétje kemény zúzásná.
Tapasztalat
A gyári fékpofákat cseréld ki belőle mi hamarább.Amúgy a fékerő jó bowden esetén egész tűrhető.
Erre ajánlom
dirt/street
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

egy MX-2 ő tulajdonos avatar
egy MX-2 ő tulajdonos
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Az hogy hihetlen jól fog!És lehet állitani a hidraulikusok nagyrészével ellentétbe én nagyon olcsó a 2005 öst haználom V7 180mm s tárcsával és nagyon jó!AZ ÁRA csak a test 6700.-!de én 4500 ért vettem!
Hátrány
Ha 3-4 száz mátert hosszasan fékezel meredek lejtőn akkor úgy felmelegszik a tárcsa hogy beleér a fékpofákba de kihül 1-2 perc alatt!De nem fog be a tárcsa ha felmelegedett tekeréskor hanem csak hangja lessz de mind 1!
Tapasztalat
valami nem tom v fékem volt az is fogott de ez hihetelen fékető egy mech.tárcsaféktől!szerintem V7 7 col os tárcsával király 2005 ös modell! ha még kb 1500 ért veszel hozzá bowdent és házat akkor jó!És Avid fékkarral király!:D
Erre ajánlom
CC,XC,4X,Light DH,Dirt Jump ra első osztályu!
Szerinted hasznos?

Pisti avatar
Pisti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
hatás,kinézet
Hátrány
nem találtam idáig!!!Tán annyi,hogy sokat kell vele fékezni,hogy rendesen bekopjon(hátul),utánna meg hamar fejre lehet vele állni ha elöl van:)
Tapasztalat
Kb 4 hónapja használom,160as Aligátor tárcsával.Elöl,hátul ugyanaz a fékredszer van.Teljesen megvagyok vele elégedve,fog rendesen.Párszor már sikerült átborulni a kormányon a féknek köszönhetően.A hátsó fékpofák nehezen akarnak bekopni,néha kicsit nyikorog finomabb fékezésnél.7000ft-ért vettem a munkahengernek darabját,100%osan megvagyok velük elégedve.A tárcsák kicsit hullámosak lettek de nincsen velük gond!Nem érnek hozzá a fékpofákhoz! Dirtre,streetre sztem kiválló fék.A triálon is biztos jól megállná a helyét,de nemtom,hogy használnak-e ilyet. A Magyar DH-ra sztem elég lenne,de nem DH-zok,úgyhogy nemtom:) Aki olcsóbb és jó féket szeretne magának az vagyen mx2-őt!!!
Erre ajánlom
street,dirt,tán triál vagy DH
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balint92 avatar
balint92
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
szerintem tökéletes ebben az árban,ja és ha shimano tárcsával használod(nem a gyantással hanem a félfémessel)akkor sokkal jobban fog fogni ja és azoknak akik használták 160assal és 203assal azt szeretném tudni hogy a fékerő mennyivel lett nagyobb amikor 160asról 203asra cseréltétek? egyébként télleg romlik a féker jancsin a dh pályákon de utánna ha kihűl ugyan ugy fog fogni szaga is van de hát nekem is már több mint egy éves GYÁRI fékpofa van benne mindenapi használattal tehát az csak mellékes hogy sűltcsireke szaga van
Szerinted hasznos?

Sedar avatar
Sedar
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ár, kinézet, hatás
Hátrány
Egy gondom van ezzel, voltam fönt János-hegyen, adagolva huztam a féket, mert ugye dh pályán nem tépjük a fékkart és annyira kikopott a fékpofa, hogy dh közbe megkelett állni és ráállítani...
Tapasztalat
Haveromnak van avid bb7, hát mit ne mondjak vett hozáá jagwire bowdent, bowdenházat és avid fr5 fékkart olyan, mintha 1 olajos féket húznék...... és még ereje is van, hegyen nem kopik el nemkell ráállítani, de ha mégis akkor nemkell előkeresni az 5ös imbuszt, mert kézzel állítható mind a 2 oldalon a fékpofája.
Erre ajánlom
dirt, street
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kecseg avatar
kecseg
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
minden
Hátrány
nemtaláltam
Tapasztalat
qrva jó a fék na meg qrva olcsó emellett ennyi zsetonér nincs jobb a piacon
Erre ajánlom
neked arra amire akarod
Szerinted hasznos?

slatyi avatar
slatyi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó, szép,
Hátrány
jól fog
Tapasztalat
Hát nekem az első nap már be is kopott a pofa, estem is egy szépet elölre, aztán egy hét mulva egyszer csak lett a hátsó tárcsában egy k**** nagy nyolcas, ki kellett cserélni, az most jó, de már kezd lenni az elsőben is, ugyhogy sztem a tárcsát leszámítva fasza fék.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

UMF & Votec user avatar
UMF & Votec user
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, brutálfutárként
Előny
***va jól fog...nagyon állat...egy újjas és eccerűen tökéletes...!!!
Hátrány
NINCS Nincs NIncs
Tapasztalat
Mert...úristen....Gáspár András, és akkor mi van ha 'rezeg' mindegyik rezeg...nekem eddig minden tárcsa fékem "rezgett". Meg ha "nyikorog"??? be se kellett koptatni...mert a havernak van első naposan próbáltam ki és tökéletes...már akkor lehetett vele kiállni!!!
Erre ajánlom
Dirt Street Trial és light DH
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zed avatar
zed
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szep jo,olcso
Hátrány
tenyleg nyikorog
Tapasztalat
annyi h nalunk ez 10000ft-ba jon ki es ennyier tenyleg megeri
Erre ajánlom
street dirt
Szerinted hasznos?

Dane avatar
Dane
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó, a bowdenes fékek közül kiemelkedik.
Hátrány
néha rájön a nyikoroghatnék.
Tapasztalat
megéri megvenni.
Erre ajánlom
akármire
Szerinted hasznos?

31-45 (53 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • fekete

  • szürke


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

340


Hayes logó

Hayes márka bemutatás

A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.

A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.

A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.

A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Trail használatra Hayes MX2 vagy MX4?
4 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hayes MX2 termékkel kapcsolatban: