Hayes MX2 2010 tárcsafék

53 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



46-53 (53 vélemény)
Rendezés

Gáspár András avatar
Gáspár András
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szerintem csak az ára, de nekem még az sem, mert a szériatartozék volt, meg talán jol néz ki
Hátrány
(Nekem 160 as van) Minden, nyikorog mint a szar, amiota megvettem, hiába állitom be bárhogy, boltban sem sikerült nekik, ráadásul amikor meghuzom akkor berezeg az egész, és a nyikorgáshoz a rezgés által még kattog is, elöl még a dirt jam-et is berezegteti, és még csak nem is fog jol, a régi promax gagyi tárcsafékem is kb igy fogott csak jobban. Vékony bele a tárcsa, és nem is egyenes, többet is kiprobáltunk, ugyanilyen tárcsákat raktunk bele, de valahogy mindegyikben volt egy apro 8as, ugyhogy elöl most giant tárcsa van benne, érdekes modon hátul viszonylag egyenes. A haveronak is nyikorgott, de kicserélte a fékpofákat, 1pár 4500huf, és azota már nem. de ha a fék árához ezt hozzáadod, akkor már nem is olcso
Tapasztalat
Mindenki asszonta majd bekopik, és jobb lesz, meg nem fog nyikorogni, de lassan egy éve van meg aktiv felhasználás mellet, mostmár csak elkopni fog legfeljebb, szoval ha visszamész a boltba hogy szar, akkor ne rázzanak le azzal hogy majd bekopik, mint engem. De eleve ne vegyetek ilyet, hiába olcso, mert bizony hig a leve
Erre ajánlom
senkinek semmire, inkáb vegxetek avid bb5-öst hasonlo árban vann, és ennél csak jobb lehet
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dh 4 ever avatar
dh 4 ever
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ár,küllem,hatás,stb...
Hátrány
??? nincs
Tapasztalat
király egy fék, és még olcsó is!
Erre ajánlom
neked,arra amire akarod!
Szerinted hasznos?

GabAss avatar
GabAss
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Baromi jól fog pedig rotorral használom és jól is adagolható és mindemellett könnyű beállítani és hamar bekopik
Hátrány
Talán picit hamar felmelegszik bár lehet nem kéne egy fékkel lejtőzgeni
Tapasztalat
Szerintem király a cucc főleg ennyiért.
Erre ajánlom
Szerintem bárhol megálja a helyét talán gigga lejtőzőknek 203 tárcsával a melegedés miatt
Szerinted hasznos?

kula man avatar
kula man
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
dekatlonban 13,5e forint ezért aki ilyet vesz az ott vegyen! amúgy király!!!
Szerinted hasznos?

203mm avatar
203mm
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Nagyot fog ennyi pénzért
Hátrány
soká kopik össze
Tapasztalat
Ha nincs kedved nézni a szakadt olajcsövet vegyél ilyet. És 1 perc a beállítás.
Erre ajánlom
én versenyzek és szerintem elég
Szerinted hasznos?

Malacka avatar
Malacka
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ha bekopik (kb 3 hét),fog mint a festék, Künnyű beállítani, Olcsó
Hátrány
Nem mindegy a bowden és a fékkar
Tapasztalat
Soká kopik be, de megéri megvárni. Nekem nem ég be a tárcsa pedig van olyan hogy sokáig fékelek. Nekem nagyon bejön, aki nem tudja beállítani az egy szerencsétlen szaralak
Erre ajánlom
Nekem bőven elég DH-ra
Szerinted hasznos?

Andris avatar
Andris
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Viszonylag jól fog,ahhoz képest hogy bowdenes,olcsó,én elöl használom 203-as tárcsával
Hátrány
Hamar felmelegszik, mert kicsi benne a pofa, nem valami könnyű beállítani,ahhoz, hogy ne legyen nyúlós a fékhatás jó bowdenház kell
Tapasztalat
Kezdő extrémkedőknek tökéletes választás!!!
Erre ajánlom
laza Freeride,4x,Ds,túrázni azért nagy az a 203-as tárcsa
Szerinted hasznos?

Zolika avatar
Zolika
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ha bekopik, nagy fékerő. Nem túl nagy, nem lóg ki minden irányba.
Hátrány
Lassan kopik be. Nincs rajta bowdwn-feszesség-állító csavar.
Tapasztalat
Előtte mech. Deore volt elől 160mm-es tárcsával. Az rögtön felrakás után fogott. Ennek (203mm) sok kell, de azután... :)
Erre ajánlom
Zúzós freeride-ra, light-os DH-ra olyanoknak, akik (hozzám hasonlóan) félnek a leszakadt olajvezeték látványától, vagy a törött fékkarházból folyó olajtól, és a hasonló szörnyűségektől.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-53 (53 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • fekete

  • szürke


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

340


Hayes logó

Hayes márka bemutatás

A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.

A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.

A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.

A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Trail használatra Hayes MX2 vagy MX4?
4 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hayes MX2 termékkel kapcsolatban: