Egy kis segítség! Akinek cicereg: Vedd ki a fékbetétet. A rezgéscsillapító lemez gyárilag v alakban feszíti szét a betétet. Még ha elöl,ahol látod,egy-egy mm van a betét és a tárcsa között,hátul csak tizedek,vagy semmi. a lemez hajlatát fogóval szélesebbre veszed,hogy hátul is síkban feszítsen,többé nem fog cincogni. Gyári betét szar. Kitörnek belölle darabok,serceg,tárcsát is karcolja,nem lessz tükör fényes a tárcsa sem. Megoldás: betét csere. BBB márkájut nem próbáltam,mert nem volt méretpontos. Most EBC CFA-466HH van benne. hidegen is simán egykerék az első keréken. Melegen meg csak óvatossan. Ezzel a betéttel nem melegszik túl. Olvass rá a gogle ban. A szám mögött a HH fontos. Ez a gold kategória. Felhasználás szerint van osztályozva. Ez szinteres,organikus betét. Ha a fékkar nyikorog,mint nálam is volt,befújod a csapszeget,és többé nem fog nyikorogni. Ha már ilyen féked van gyárilag a bicón,ólcsób így egy tunning,mindha veszel másik féket.
Hát mikor,kinek mi.
Update:: Szerettem a kis ryde met. Annak ellenére,hogy az elsőt nem tudtam előírás szerint beállítani. Fejre kellett nyomnom a bringát,és figyelni a rést a tárcsa,és a pofa között, A hátsóval úgy voltam,hogy beheggesztem már a kereket,mert akár hányszr kivettem,állítgatni kellett a féket. Ezt mind leszartam. Aztán történt olyan,hogy az első fékem szívárogni kezdett.. Visszavittem gariba. 1 hónap szervíz. hazahoztam,másnapra megint. Vissza a boltba. ' hónap után egyezkedtünk,és mondták hogy kicserélik. De nincs hayes,kezembe nyomtak egy tektro drako garnitúrát. Mire én mondtam,hogy nem kell. A 2 között minimum 10ezer árkülömbség van,meg enyém fehér volt,ez fekete. És vettem hozzá ebc betétet 5 ezerért. Nem akarom kidobni. Erre megbeszéltük,hogy hétfőn szereznek hayest. Addig odaadták az első tektrót,addig használjam azt. Péntek volt,felraktam. Elmentem lepróbálni,mégis milyen. Másnap telefonáltam,hogy hadjuk a hayest,beugranék a hátsóért is. Miért van az ,hogy a legalább 10 ezerrel ólcsóbb tekrtó jobb? Ezt mondja már meg nekem valki!! Beállítani pofon egyszerü. Hihetetlen könnyű húzni a kart. azonnal reagál keményen. a dugattyú másfélszer akkora legalább mint a halyesban. A fékbetét 3 milivel legalább nagyobb. És nagy teljesítményű kerámia,fém kompozit. A kar olyan pici,mintha nem ia olajos lenne. Nem cincog,nem ciripel,csavar lelazítva,fék behúz,csavar meghúz,és tökéletessen középen van. Kipróbáltam egy 20 perces kemény ereszkedésen. Hát nagyon meglepődtem. Szerettem nagyon a halyest,de megváltam tölle. De számomra ez fúrcsa. Elötte azt sem tudtam mi az a tektro. A hayesre azt hittem egy újjas. Ez t akkor nem is tudom minek nevezzem. Nem hiszem el most sem. Akinek van erröl bármilyen véleménye az írja meg.
XC, Nálam meredek ereszkedéseken is bevált.