Hayes Stroker Ryde tárcsafék

54 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




oszamaster avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Egy kis segítség!  Akinek cicereg: Vedd ki a fékbetétet. A  rezgéscsillapító lemez gyárilag v alakban feszíti szét a betétet. Még ha elöl,ahol látod,egy-egy mm van a betét és a tárcsa között,hátul csak tizedek,vagy semmi. a lemez hajlatát fogóval szélesebbre veszed,hogy hátul is síkban feszítsen,többé nem fog cincogni. Gyári betét szar. Kitörnek belölle darabok,serceg,tárcsát is karcolja,nem lessz tükör fényes a tárcsa sem. Megoldás: betét csere. BBB márkájut nem próbáltam,mert nem volt méretpontos. Most EBC  CFA-466HH van benne. hidegen is simán egykerék az első keréken. Melegen meg csak óvatossan. Ezzel a betéttel nem melegszik túl. Olvass rá a gogle ban.  A szám mögött a HH fontos. Ez a gold kategória. Felhasználás szerint van osztályozva. Ez szinteres,organikus betét. Ha a fékkar nyikorog,mint nálam is volt,befújod a csapszeget,és többé nem fog nyikorogni. Ha már ilyen féked van gyárilag a bicón,ólcsób így egy tunning,mindha veszel másik féket.

Hátrány

Hát mikor,kinek mi.

Tapasztalat

Update:: Szerettem a kis ryde met. Annak ellenére,hogy az elsőt nem tudtam előírás szerint beállítani. Fejre kellett nyomnom a bringát,és figyelni a rést a tárcsa,és a pofa között, A hátsóval úgy voltam,hogy  beheggesztem már a kereket,mert akár hányszr kivettem,állítgatni kellett a féket. Ezt mind leszartam. Aztán történt olyan,hogy az első fékem szívárogni kezdett.. Visszavittem gariba. 1 hónap szervíz. hazahoztam,másnapra megint. Vissza a boltba. ' hónap után egyezkedtünk,és mondták hogy kicserélik. De nincs hayes,kezembe nyomtak egy tektro drako garnitúrát. Mire én mondtam,hogy nem kell. A 2 között minimum 10ezer árkülömbség van,meg enyém fehér volt,ez fekete. És vettem hozzá ebc betétet 5 ezerért. Nem akarom kidobni. Erre megbeszéltük,hogy hétfőn szereznek hayest. Addig  odaadták az első tektrót,addig használjam azt. Péntek volt,felraktam. Elmentem lepróbálni,mégis milyen.  Másnap telefonáltam,hogy hadjuk a hayest,beugranék a hátsóért is. Miért van az ,hogy a legalább 10 ezerrel ólcsóbb tekrtó jobb? Ezt mondja már  meg nekem valki!!  Beállítani pofon egyszerü. Hihetetlen könnyű húzni a kart. azonnal reagál keményen.  a dugattyú másfélszer akkora legalább mint a halyesban. A fékbetét 3 milivel legalább nagyobb. És nagy teljesítményű kerámia,fém kompozit. A kar olyan pici,mintha nem ia olajos lenne. Nem cincog,nem ciripel,csavar lelazítva,fék behúz,csavar meghúz,és tökéletessen középen van.  Kipróbáltam egy 20 perces kemény ereszkedésen. Hát  nagyon meglepődtem.  Szerettem nagyon a halyest,de megváltam tölle. De számomra ez fúrcsa. Elötte azt sem tudtam mi az a tektro. A hayesre azt hittem egy újjas. Ez t akkor nem is tudom minek nevezzem.  Nem hiszem el most sem. Akinek van erröl bármilyen véleménye az írja meg.

Erre ajánlom

XC, Nálam meredek ereszkedéseken is bevált.

Csatolt képek
Hayes Stroker Ryde  2010 tárcsafék
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fél-fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:

fekete


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

adapter nélkül


tömeg:

412


Hayes logó

Hayes márka bemutatás

A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.

A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.

A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.

A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hayes Stroker Ryde tárcsája olajos, a tömítéssel lehet gond?
8 válasz
utolsó: 2012. jan.
Hayes Stroker Ryde fék kellően fog Avid tárcsán?
2 válasz
utolsó: 2012. jan.
Hayes Stroker Ryde olajos fékpofáján segít a csiszolás+ alkohol?
6 válasz
utolsó: 2011. dec.
Hayes Stroker Ryde fék miért kattan mikor behúzom?
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
Hayes Stroker Ryde fékem van hogyan állítsam be ?
16 válasz
utolsó: 2011. nov.
Hayes Stroker Ryde fékem van, hogy vegyem ki a kereket?
2 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hayes Stroker Ryde termékkel kapcsolatban: