V6 illetve V7-es tárcsákkal használtam, gyári félfémes pofákkal igen jól harapott, bár ez az adagolhatóság rovására megy. Soha nem levegősödött fel, nem kezdett télen sem olajat engedni. Hófehérben szerintem jól néz ki. Esőben is igen jól fog, hamar lenyomja a tárcsáról a retket és már is hang nélkül fog újra. A gyári pofák jól bírták a strapát.
Nos ebből sajnos van neki bár kezelhetőek. A tárcsákat iszonyú könnyen kézzel lehet hajlítani, illetve ha lassú tempónál finoman húzod be a féket hajlamos nyiszorogni és berezonálni a tárcsa, picit erősebben húzod a kart meg is szűnik ez a hang, lehet a félfémes pofa miatt. Igen jól tud melegedni a tárcsa. Ahogy írtam esőben jó, hamar leszárad, de mondjuk nyáron kell neki egy HHH ( nem DH ) és elkezd erősen sivitani a fék, nem színeződik el a tárcsa meg stb, de gyengébben fog és igen forróra fel tud melegedni. A fogáspont csavar egy idő után önálló életre kel és magától kezd szép lassan letekeredni tehát esik beljebb a kar, így utána kell állítani, bár meg lehet oldani ezt. Télen a kar nem mindig megy vissza úgy a helyére, ahogy kellene, de ezt egy takarítás egy sima ronggyal és egy kis WD40 megoldja. Esztétika hiba csupán a karok festésének kopása sima használattól.
Ahhoz képest, hogy bőven nem csúcs fék szerintem megéri az árát, jól fog jól harap, amire tervezték sportolási célra tökéletes, komolyabb lefeléket is bír csak a hűtésre kell odafigyelni. Súlyos problémák egyáltalán nem voltak vele amiket felsoroltam ezeket is meg lehet oldalni és rá költeni max annyi, hogy új fékpofát veszel bele.
hobbi, cc, xc ha nem hardcore