több mint egy éve
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2008,
több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Ha valaki külön megveszi, akkor elég olcsón jut hozzá egy relatíve jól használható hidraulikus tárcsafékhez. Olajat nem ereszti, gondozása kimerül az évenkénti olajcserében. Normális tárcsákkal es fékpofákkal elég jó fékhatást lehet belőle kihozni.
Hátrány
Elvileg juicy 3 klón, de a fékkarok korántsem olyan precíz kialakításuak, hajlamos a nyomáspont elállítódni, ezért mindig állítgatni kell. A tervezésnél kihagyták az avidnál jól bevált alátéteket amik a féktest beállítását hivatottak egyszerűsíteni, ennélfogva nehéz beállítani, különösen a hátsót. A gyári tárcsák siralmas minőségűek, ezeknél még egy fazék is különb anyagból készül, szóval azonnal érdemes cserélni őket.
Tapasztalat
Összességében annyira nem rossz, de csak azoknak akik ragaszkodnak az olajos fékhez. Ennyiért inkább Avid BB5 vagy BB7. Ha bringához jár meg lehet tartani, 203/ 185 tárcsával használom, a fékerő így már egész emberes. Én két éve nyúzom, de most csere lesz...
Erre ajánlom
Városi őrültködés, cc, xc. Ezekre még elég a fékerő.
Ennyiért vettem
bringán volt
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?