Saccon DM330 tárcsafék

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2021 (frissítve: 2024.03.)
  • Listaár: 7.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

gbal65 avatar
18 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2023, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Akció nélkül is borzasztó olcsó (7000 Ft)
  • Ebben az árban benne volt az adapter és még a 160mm-es tárcsa is
  • Miután bekopott, meglepően hatékonyan működik
  • Rendes minőségű bowdenezéssel szépen működik, jól adagolható és 500km alatt nem kellett még után állítanom, pedig  hegyvidéken lejtőkön is nyúzom
  • 90 kg-mal szépen lassítja a bringát
  • nincs semmi rossz hangja a gyári betétnek
  • gyári betét hozzá kemény 1500 Ft
  • Nem melegszik jobban a hátul levő BB5-nél
Hátrány
  • Mivel szemtelenül olcsó, így nehezen róható fel, de az egyik oldal a fékbetét fix és nem is állítható (!!!)  -míg az Avid BB5 esetében  a fixen elhelyezkedő pofát is lehet finom hangolni - . Természetesen a másik oldali betétet bowden mozgatja. Ezekből kifolyólag nehézkes lehet a beállítása, kell hozzá egy kis műszaki érzék.
  • Egy nagyon minimális ütés van a hozzá kapott tárcsában, de hozzáteszem, hogy a gyári Avid CleanSweep G2 tárcsában is van, pedig ott csak a tárcsa kerül annyiba, mint ez a komplett fék.
Tapasztalat

Próbaként vettem ezt a féket, mert úgy voltam vele, hogy ha még rossz is és kidobom, akkor sem fájna az érte kiadott pénz. Másként úgy voltam vele, hogy nem nagyon lehet elszúrni egy bovdenes tárcsaféket az egyszerűsége miatt, s ha nem elég a fékereje akkor faragtam volna bele egy normális betétet, de ezt nem kellett meglépni.

A gyártó elvileg olasz cég, V fékeivel találkoztam, azokkal nem volt gond.

Bekopási szakaszban elég elkeserítő volt a fékerő, de pár keményebb lejtőről való lassítás után szépen elkezdett fogni, elég jól adagolható. 500km alatt bekoptattam, s meglepődtem rajta, hogy az Avid BB5 fékhatásával szinte hasonló teljesítményt tud ( én simán 85%-ra teszem a BB5-höz képest)..

Nem nyeklik-nyaklik egy korrekt minőségű féket kap az ember. 160-as tárcsával is jól használható. Mint írtam az ára a vicc kategória, a korábban vett Avid BB5 most már 20-25 újan, ez meg... Ráadásul annyival nem is rosszabb. Nyilván DH felhaszánlásra nem ajánlott, nem az a kategória.

Fékbetét kialakítása nagyon hasonlít a BB5-éhez, de nem kompatibilisek egymással. Ha az embernek van szalagos csiszolója/köszörűje/reszelője és némi szerelési hajlama, akkor szerintem 2-3 perc alatt formára alakítható a BB5 szériába passzoló betét.

Összeségében én egy gagyi, alig fogó fékre számítottam ( az ára miatt ) és, hogy majd házilag kell valami jó minőségű betétet barkácsolni bele, de legnagyobb meglepetésemre erre nincs és nem is lesz szükség.

Erre ajánlom

Lightos terep, túrázgatás és városi harcosoknak.

Ennyiért vettem
5980Ft (Black Friday)
Csatolt képek
Saccon DM330  2023 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

A fékkar nem tartozék, bármilyen V-fékkarral kompatibilis


 
féktest anyaga:

Alumínium


 
fékpofa típusa:

Műgyantás


 
féktárcsa mérete:

160 mm


 
szín:

Fekete


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS-PM


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Saccon DM330 termékkel kapcsolatban: