160-as Magura tárcsával használom, gyári, műgyantás fékpofákkal, a fékereje nem brutális, hanem ijesztő! Egyszer elfelejtettem, hogy nem a Tektro IO van fönn elől, betéptem, majdnem fejreestem vele, tisztára rámjött a szívdobogás. :D
Remekül adagolható, bár fémes pofákkal, még ettől is jobban lehetne.
Amikor hozzámkerült, kicsit túl felfelé állt a fékkar, de imbuszkulccsal állítható a kar elérési pontja.
NEM melegszik.
A gyári pofák nem a legtartósabbak kb. 2-3 ezer km-t bírnak. Bár olcsók.
A gyári shimano ásványi olaj sokáig bírja, 2-3 évet simán, nem ereszti sehol az olajat (mint az avid juicy 3), nagyon könnyen, egy fecskendővel, és gumicsővel légteleníthető. 2-3 évente érdemes megtenni, esetleg elfáradhat az olaj, bár lehet, csak ritkábban kell.
Nem DOT folyadék van benne, tehát nem keményíti be, vagy támadja meg a gumi tömítéseket.
Valóban kattan egyet ha erősen meghúzod, nekem tetszik a hangja, semmit nem befolyásol.
Nagyon szép, szépen ki van dolgozva.
Nem tudom miért, de jó megfogni a fékkarját. :)
Esőben nem nyikorog.
Jó kérdés! :D
Talán, hogy a gyári fékpofák műgyanta alapúak, ezért kevésbé adagolhatóak.
Remek élmény egy ujjal irányítani a gépet, ilyen hatalmas erőt birtokolni, ilyen olcsó fék által.
Próbáltam BR-M535-ös féket, amiből 1 db 26.000 ft, ereje meg se közelítette az enyémet, kb, mintha Tektro IO bowdenes lett volna. Nagy csalódás egy ilyen drága féktől. Bár az régebbi széria.
Nagyon ajánlom mindenkinek, neten szettben nagyon olcsón hozzá lehet jutni, újan is, én 17.000-ért vettem.
Város, túra, XC, street, trial, ezzel a fékerővel DH-zni is lehetne, pl. 203-as tárcsával, és fémes pofákkal...

