Shimano Deore hidraulikus tárcsafék

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2002
  • Listaár: 31.900 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

Gerison avatar
Gerison
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Semmiben nem különbözik az LX-től. Ugyanúgy 2 dugattyús hidraulikus szerkezet, súlyban 3gramm eltérést mértünk, ami elenyésző. XT tárcsával használva, megfelelően lelégtelenítve, nem érztünk különbséget az LX és a Deore között. Én LX-et használok több mint egy éve, a deore ugyanolyan jó.
Ennyiért vettem
30000
Szerinted hasznos?

Luka avatar
Luka
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jol fognak, jol lehet adagolni, strapabirok,
Hátrány
koltseges a fenntartasa
Tapasztalat
szép design.
Erre ajánlom
cc, free ride, gyenge dh
Szerinted hasznos?

istok avatar
istok
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hidraulikus meg két dugatyús
Hátrány
nem naon van
Tapasztalat
volt parás helyzet ahol aszitem hogy nem tok megálni de megfogta:)vigyázni kell vele mert olyat szagat föleg elöl nóz manuál közbe eltörte a telóm:( és megtaláltam a földet
Erre ajánlom
szerintem simán enyhe dh ra belehet fogni dirt cc tescó bikére nem jó mert ketétöri a vázat
Szerinted hasznos?

Dobi avatar
Dobi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
3 napja használom,még be sem kopott rendesen,de nagyon komolyan fog.Lágy a fékkar és mivel hidraulikus jól fog.Hogy melegszik-é meg sem néztem.
Hátrány
Ha nagyon behúzod elrepülsz és csúnyán megütöd magad he-he .Ja persze a bicaj ottmarad csak te repülsz.
Tapasztalat
A v fékes bicajom után ez a hidraulikus tárcsafék istencsászár.
Erre ajánlom
Elsösorban fékezésre.Na jó komolyan mindenre király.
Szerinted hasznos?

beni avatar
beni
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Harapós fékhatás,masszív dög,kibír mindent
Hátrány
NEHÉZ
Tapasztalat
Még csak 3 napja használom de eddig tök jó!Nagyon fog csak kicsit hamar melegszik fel!Majd még írok ha tovább használtam!
Erre ajánlom
BÁRMIRE ,de legfőkébb MARATONRA!
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NObody avatar
NObody
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Bármikor állóra fékezem vele a kerekeket, ha kell
Hátrány
Túl hosszú olajvezetékkel szerelik (bár ez relatív)
Tapasztalat
70 kg vagyok, soha sem volt gondom a fékezéssel, Az Acera V fék után ez olyan mintha a menyországban tekernék. A féktárcsája, egy intenzívebb vészfékes lejtő után nagyon átforrósodik. Az árát kicsit soknak találom. Vizesen szörnyű hangokat ad ki magából, olyankor rosszabbodik az adagolhatósága, hamarabb blokkol.
Erre ajánlom
Jószívvel mindenkinek
Szerinted hasznos?

Fruitfly avatar
Fruitfly
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Nos: egész jó kis fék, nincs többé macera de egy kis utánállítgatást azért néha igényel, mert én szeretem ha nagyon harapós. A fékerő teljesen elég, kemény dhra is, de nem hc dhra... legalábbis hátul, ott van csak egyelőre. nem tudom, lehet, hogy előre is ilyen jön majd.a 90 fokos csőcsatlakozás marha jó mert kevés hely és jol is néz ki. nekem az 555ös fajta van az ezüst színü. asszem hogy fém alapú pofákkal, de így is elég a fékerő. a bajom azzal van, hogy más, át kell szokni bowdenesröl, fura húzogatni. na és a fékkar tartálya... BÖSZME nagy. én 18ért vettem használtan, de tök zsír az állapota. egyszer majdnem besült, egy katlan szerűség után, amikor kimegy az út a betonra, na ott meg kellett állni, aztán kellett rendesen fékeződni. denem hagytam !
Szerinted hasznos?

marci_ avatar
marci_
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Jól adagolható, határozott nyomáspont, olcsó.
Hátrány
Nagy fékkar, a fékcső kivezetés nem a legjobb, széles kormány kell hozzá. Nagy,nehéz féktest.
Tapasztalat
Nagyon jól fog, két ujjal akármikor fejre tudok állni. Idegesítő viszont a tárcsa sziszegő hangja a 8-as miatt. 180-as, 203-as tárcsával még brutálisabb lehet.
Erre ajánlom
Mindenre, nagy tárcsával még dh-ra is.
Szerinted hasznos?

Fishtax avatar
Fishtax
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
gyorsan bekopik, adagolható fékerő
Hátrány
hidraulikusságából adódóan körülményes méretre szabni a csöveket; valóban hosszú fékkarok (Kiki!), melyek keskenyebb kormányon helyhiányt okozhatnak
Tapasztalat
A tárcsákat nehéz középállásba belőni, ha vki sűrűn veszi ki és teszi vissza a kereket, akkor szinte lehetetlen elérni, hogy ne adjon kis súrlódó hangot, de ez a szabadonfutást sem akadályozza (ellenben idegesítő!), viszont menet közben érthetetlen módon hol előjön a jelenség, hol megszűnik; brutális lassításra képes, de finoman is használható; sárban és szakadó esőben is megállja a helyét, eddig kb. 3e km-t futott, de a fékpofák még nem kopottak; meglehetősen nehéz, de éppen ezért masszív is, az RS SID telót még a 60 kg-om alatt is képes megcsavarni (mondjuk ez nem olyan nagy kunszt annál a villánál)
Erre ajánlom
XC-túra és hobby versenyzés
Szerinted hasznos?

larzen avatar
larzen
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
jól adagolható fékerő, de akár egy ujjal blokkolható
Hátrány
nálam úgy szerelték fel, hogy a tárcsa és a villa közt kb. 1 mm hely van. nem tudom, h ez minek a hibája (konzol, adapter, villa, fék, agy, szerelés?)
Tapasztalat
Én nagyon elégedett vagyok vele. Legjobb tapasztalatom, hogy kemény, rázós lefelén is elég egy ujjal elengedni a markolatot.
Erre ajánlom
XC-re
Szerinted hasznos?

zsoloka avatar
zsoloka
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
határozott blokkoláspont, kb.20 km agresszulás és be van kopva,
Hátrány
megszokást igényel a fékerő használata, beállítás
Tapasztalat
jó kis fék, esőben is ugyanugy fog, fékerőben nem különbözik az XT-től csak adagolhatóságban
Erre ajánlom
Szinte mindenre jó (kivéve kemény dh)
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.