Nos, nem csak használtam hanem használom még most is (kb. fél éve) és rosszat nem tudok rá mondani. (a másik bicóhoz is szereztem már egyet, talán nem véletlenül) Nagyon átgondolt és szép konstrukció (kormányra merőleges munkahenger), jól illeszkedik a bringa összképéhez. Fékhatása igen meggyőző elől 180-as hátul 160-as tárcsával használom (6 csavaros) gyári sima betéttel (nem fémes) és megfog rendesen (80 kg vagyok + a bringa kb 11 kg). Szerelése, szervizelése egyszerű a légtelenítés sem nagy kunszt, nem kell hozzá semmi extra szerszám vagy kiegészítő cső, csavar stb. A fékkar távolsága a kormányhoz viszonítva egy kis tekerentyűvel állítható a servo vave állítás miatt pedig a fékkar is elég határozott nyomásponttal jár. Van aki ezt nem kedveli, nekem jobban bejött mint a hosszú úton járó fékkarok.
Ár / teljesítmény 4 répa de csak az új ára miatt.
Elsőként talán az ára manapság, ami kicsit elrugaszkodott a valóságtól. A másik hátrány a hang amit átmelegedve képes produkálni. Biztosan mindenki meghallja ha érkezik vele az ember... Harmadrészt az XT tárcsa (6 csavaros) külalakja sem túl szép, de ez már inkább csak esztétikai probléma. Van egy CL-es garnitúrám is az lényegesen dögösebb, csak ugye felrakni nem tudom az IS miatt.