-fékereje jó, fényesebb aszfalton slickkel nagy sebességnél (60-70 vagy feletti) észnél kell lenni, mert nem egyszer megcsúszott már az eleje. Terepgumival ilyen sosem volt, ott szépen emelkedik a hátulja
-ahhoz képest, hogy alig kell húzni rajta, meglepően jól lehet adagolni
-gyári betétek elöl olyan 4000km mentek el, az eddig fékeim Magura, Avid se bírtak többet.
-a fékereje mindig megmarad, bár volt, hogy fellevegősödőt
-könnyen szerelhető. Egyszerű a betét csere, és az utántöltés is.
-jól néz ki
-a betét ára elég korrekt, 2-3000ft közt van. Az eddigi fékeimbe kb. 2x ennyibe kerültek
-az állító csavar már új korába sem igazán mozgatható
(Na, 9 hónap után megpróbáltam és lehet forgatni rendesen.)
-jó pár embert megkérdeztem mit ajánlanának, mert az eddigi fékeim többször is elfogytak mikor fékezgetni kellett a hegyen a bringát a technikásabb részeken, hogy ne gyorsuljon be. Ennél ilyen nem volt, bár a kar kicsit belevegősödőt, de hamar elmúlt. De még a fék működött, nem úgy mint a többinél ahol már nem fogott semmit.
-ha fékezés után elkezd surrogni a tárcsán, pár méter után abbahagyja
-elöl-hátul 180-as XT tárcsákkal használom
-elöl és hátul is vágni kellett belőle, de adnák hozzá mindent, úgyhogy otthon is megoldható
úgy vettem észre, hogy egyet érdemes fékezni, és utána a második fékezésnél már maximálisat fog.
Ha kopik betét. akkor olajjal kell utántölteni, mert különben ellevegősödik, és akkor lehet pumpálni, lejtőn nem nagy élmény,
xc