Shimano Deore XT BL785 - BR-M785
Nagyon szép dizájnos. (Ízlések és pofonok de nekem nagyon tetszik!)
Nagyon jól adagolható. (A fékkart hirtelen nagyon berántva könyen közelebbi kapcsolatba lehet kerüni az aszfaltal!)
A fékkar könyen fel és leszerelhető a nyitható bilincs miatt .
Olajfolyást nem tapasztaltam.
Hogy a gyári fékpofák menyire tartósak azt nem tudom ahhoz még túl keveset használtam.
Bekopási idő alatt van némi hangja mint egyébként minden tárcsaféknek de ez egyaltán nem zavaró és fokozatosan el is tűnik majd remélhetőleg.
Állítható fékkartávolság és holtponttávolság (A holtponttávoságot inkább a fékkartávolság állítócsavarral lehet könyen és gyorsan személyreszabni! A holtpontállítócsavarokat ("Free Stroke" felirat felett) befelé kellene tekerti hogy csökkenjen a holtpont de nekem ezt már gyárilag teljesen becsavarták!)
A féktestek központosítása sem bonyolult a fékkart jó erősen behúzva kell meghúzni a csavarokat és szépen beáll a helyére de ezt aszthiszem sokan tudják! (Egyébként a dobozos verzióhoz speciális rögzitőcsavarokat ad a Shimano amivel megakadályozható a csavarok kilazulása!)
Elképesztően brutális fékerő
Két színben kapható ezüst és fekete
A gyári fékcsöveket majdnem biztosan le kell vágni rövidebbre (Az első 100cm a hátsó 170cm hosszú)
A dobozos kiszerelésűben van roppantógyűrű és csatlakozó és még pár alkatrész úgyhogy a méretre vágást sem kell feltétlenül szervízben elvégeztetni.
A légtelenítése sem túl bonyolult és az interneten rengeteg anyagot találunk róla és a cső méretrevágásáról is videó formájában a Youtube-on.
Gyakorlatilag egyetlen nagy hátránya van a húzos ára!
Eddíg nagyon elégedett vagyok vele és remélem a jövőben sem lesz vele probléma.
Szerintem bármely területen megállja a helyét!