több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2008,
0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
NAGYON Olcso, semmivel nem roszabb mint barmelyik nagy márka. Csak ugye Tektro... Kivaloan adagolhato. Kell vagy 150km durva hasznalat mig tuttora bekopik. Elotte sem mondhato gyengének!Haveroknak Formula Oro van és szerintuk is van legalabb olyan szinten mint az ovek ami nem egy arkategoria. Siman lehet hozza betétet szerezni. Sot olcso is. Gyári 2500Ft. Sokminden Shimano alkatresz jo hozza. Pl adapter de ahogy a neten neztem a fékbetétek is egy az egyben Shimano kompatibilis. A fékkar felfogatása nagyon praktikus. Siman megvenném barmikor ujra. Fölleg ennyiert. Problaj ki egy olajos feket és meglatod hogy sokkal finomabb mint egy bovdenes amelyik surlodik...
Hátrány
Nekem csak elol van abbol is a 180mm-es, de a gyari cso amivel szalitottak rovid, éppenhogy elég. Jo lenne ha alithato lenne a nyomáspont. Hosszu a 3 ujjas fékkar. Majd az auriga pro lessz a tutti... csak még nem kapni... Kicsit nyomi a fékkar designja. Izlés kérdése. Hosszu a fékkartest igy a keskeny kormyanyom miatt alig ferne el egymással szembe a pár. Van egy egész kis nyolcas a tárcsában gyárilag. Lehetne más kabelelvezetése a fékkaron.
Erre ajánlom
A legnagyobb tarcsaval simán dhra is. En csak azert vetetm 180-ast 160-as helyett (pedig csak ennyit engedne a tello (Marzo Marathon) gyarto) mert eleg huzos leejtok vannak errefelé és nem akartam hogy melegedési problemam legyenek.
Ennyiért vettem
12500
16 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?