A fékerő elég jó, a karon az olajtartály (ami önmagában csúnya) forgatható. Könnyű beállítani.
Előbb melegszik túl, mint hogy bemelegedne. A gyári betétek elég hatásosan kopnak, öröm letörölgetni a tárcsárol. Ciripel, sikít, nyüszít, mindent megtesz azért hogy biztos halljam hogy van. A hátós nálam levegősödött is, nem tudom hol szökött be, szerintem teleportált, mert hozzányúlva nem volt, de 1 hónap alatt úgy felpuhult, hogy a bovdenes promax jobb fékhatást produkált (nem túlzok)
Arra jó hogy olajos tárcsád legyen, egy ideig használható, de biztos mindenki jobbra vágyik. Nagyon belépő szint, nagyon belépő áron.
update 2011.08.11: Sírok a fékkar miatt. Nem lehet beállítani. Ki volt képes 3 ujjas olajos fékkart gyártatni? ha a mutatóujjamhoz akarom tenni a végét, akkor majdnem a váltókar túlolralára kell tenni, így meg az ujjam feléhez esik kinyújtott állapotban a fékkar. A hátsó továbbra is olajszegény, későn keményedik, nem adagolható, nem fékez.
CC, kultúr XC, kizárólag 50kmh alatt