több mint egy éve

Trailking
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: nincs megadva,
1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó. Erős.
Hátrány
Ha nincs bekopva semmire sem jó!
Tapasztalat
Állítgatni kell, lent a bovdennél, aztán fent a fékkarnál a menetes baszon kell a gyűrűvel játszani ami a bovdent lazítja vagy jobban húzza, akkor nem surlódik soha menet közben. De szinte majdnem hozzáér mégis a fékbetét.
Először nem fogott jól két ujjal kellett megtépni az első féket, hogy egyáltalán legyen valami fékhatás.
Na de aztán!
Egy brutális 1 km-es meredek lejtős szakaszon egyfolytában begyorsultam 40-45 km/h-ra és 10-20 méter alatt állóra fékeztem a bicómat. A tárcsa olyan forró lett, hogy megsütötte a bicóskesztyű mutatóujját! A tárcsa fékpofákkal érintkező része fekete volt, ami azt jelenti, hogy sokat lenyalt a fékbetétekből a művelet. Nos ezután olyan brutál fékereje lett a tektronak, hogy az durva. Egy ujjal fékezveve bármikor felemelkedik a hátsó kerék, hiába tehénkedek a nyeregre!!!! Egyszerűen brutálisan be kell koptatni utána jó lesz. A hangja is más lett azóta, a surlódó tárcsahang helyett cicereg és ciripel fékezéskor.
Szóval egy kis beállítás, aztán brutális fékezgetés az elején és lám lesz egy jó kis első tárcsafék.
Ennyi pízért kurvára megéri!
Erre ajánlom
Terepezni brutál cc-re.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?