- középcsapágy magassága
- integrált kormánycsapágyat fogad
- 1 1/8" villanyakat fogad (szubjektív)
- súlya és a geometriája kriály (nekem bejöttek a szögek)
- 4130
- nincs benne gyáriszám (de nem nagy para üttetni bele, számlára ráírod és kész, ráadásul az amit csak akarsz)
- redukció történik a sárhányóválasztékban (nincs szem)
#update
Pénzügyileg :D
Az hogy drága relatív, amikor megvettem reméltem, hogy jó döntést hozok, most kb 1évre rá mindenképp jó volt a döntés. A váz ára 10000km után 5ft kilóméterenként, komplett birnágnál az 5ft az 30000km, ami esetemben kb 4-4,5év használat, ettől függetlenül valószínűleg 8-9 év múlva is használható lesz. Szerintem ha a bringázáson vagyonokat spórolok, akkor a vázon nem fogok spórolni. Nem tudom elképzelni, mikor megy majd tönkre, talán megreped egyszer, de ezt az anyagot jól lehet hegeszteni. Ez a jó a 4130-ban.
Sport
Arra szerintem jobb az alu meg a karbon, (meg az outi) de van feelingje mondjuk egy nagyobb kört menni vele (pl. Safa-one day in mexico).
Hétköznapok, közlekedés
Teljesen kielégíti a témát.
pálya rendszer, 1 sebességes herékpár