Olcsó, jól néz ki a Tour Cross, bár ez szubijektív. XXL garancia. Más nincs.
Gagyi hajtómű, már az első 500 km után a kilincsek hangos kattogásba kezdtek. Furcsa mód néha akár 1-2 hónapra is elhallgatnak. Már tekeredik is, könnyedén belehúzom a láncot az első váltóba. A hátsó tengely kétszer szorult cserére, egyszer eltört egyszer elhajlott. A fékek nekem is nyikorogtak, néha még most is ha nedves a felni. Ez a probléma félig megoldódott, hátul kapott piros Ritchey-t. A héten kap előre is. Csak ajánlani tudom mindenkinek, a gyári betéteknél fényévekkel jobb, brutális fékhatás. A gyári gumiktól már kb. 1 hónapja megváltam, 2500 km után alig maradt rajtuk minta, kapott defektvédelemmel ellátott Continental CityRide-okat. Ezek jóval gyorsabbak is az eredetieknél. Most tartunk 3000 km-nél, a lánc már több mint 1 mm-t nyúlt, de furcsa mód még nem dobálja. Még talán 1000 km-t kibír akkor kazettával együtt cserélem. Nekem a " Macera" váltók beváltak, kis odafigyeléssel tökéletesen váltanak. A szabadonfutóból fémes hangokat hallok, kis szerencsével csak zsírozni kell. A nyereg is cserére szorult, bár ez az én hibám, letéptem a hátizsákommal.
A leírt hibáktól eltekintve nekem nagyon bejött a Caprine Tour Cross bringa. A hajtáslánc cseréjével (full Deore lesz, ha minden jól megy) még biztos kibír pár évet. 4 répát csak a gagyi hajtómű miatt kap, a többi probléma a valószínűleg a használatból adódó kopásokból adódik. Nem vagyok benne biztos, hogy a "jobb"márkák hasonló felszereltségű modelljei többet bírnak.
2011.08.20.
Már csak a váz, teló és az első váltó gyári rajta. Nekem már majdnem tökéletes a Tour Cross :)
Szerintem ár-érték arányban nagyon jó. Mindenkinek aki évi 1-2 ezer km-t teker, könnyű terepen. (Néhol a város is az, a gödrök számát és méretét tekintve.)