2006 ban vettem. Még láncvédő nélküli.
Nekem pont ilyen kerékpárra volt szükségem, sokat túrázok, és arra nagyon jó.
Kényelmes a teleszkópja, allítható és kikapcsolható, de nem terepre való. Gumikat még megvétel előtt lecseréltettem 622x28-asra, hogy jobban guruljon. De 32 vagy 37 talán jobb, ha földútön (kátyús utakon) megy vele a gazdája.
Ülés egész jó, főleg a nyeregteleszkóp miatt.
Fékek: Triniti V fékek, láttam már jobbat is, de tökéletesen végzik a dolgukat, csak rendesen be kell állítani a fékpofákat is.
A váltó szerintem nagyon jó, nem mérhető össze egy marokváltóval.
Csomagtartó alu és nagy túratáska is jól elfér rajta.
Nekem tetszik a jól tapadó puha gumimarkolat, igaz rendesen tapad rá a kosz.
Tetszik az állítható magasságú kormány, igaz én a legalacsonyabb helyzetben használom.
Felni jó, ha nem durva terepen használjuk, nekem sikerült 45-el belemenni egy mély kátyúba:
->A felnin lett egy 3-4 mm-es horpadás, amit nem lehet kicentírozni-> Felnicsere(5000Ft)
Pedálból normál használat mellett kiszakadoztak a csúszásgátló gumik.
Gyárilag nem volt a villán láncvédő, ezért egy kis festék lepattogott.
2011 nyarán elrepedt a vátam a kormánnyak közelében az aésó cső elkezdett kettényílni
(5 évesen) extrém igénybevétel nélkül, de szerencsére egy jó szakember megheggesztette!
Kicsit drágábbak az alkatrészek a kazettás agyhoz, de cserébe nagy sebességtartományban állítható be az ideális attétel. (30-11 es láncherék hátul.)
2011-ben lecseréltem egy 32-12-es Sunrave lánckeréksorra, így jobban mennek az emelkedők.
Teleszkópot érdemes letakarítani a kosztól, hogy a szimeringet ne kezdje ki a por.
A monoblokk már egykicsit kotyog, de még nem kell cserélni kb 5000km után.
Túrázásra feltétlenül, városba is jó, aki nem félti, hogy ellopját (szerintem negyon szép bicaj)
Földutakon is jó, ha az ember megfelelő gumit választ rá, de nem terephez való a teleszkóp.