Caprine Wheelman 4.0 trekking

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 48.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

feri avatar
feri
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
- "jó átlagos" bicikli, semmi extra, de az ára sem volt az, - strapabíró, sok ütést-vágást elvisel a városban, - nekem tetszetős külalak, - kényelmes nyereg - erdei ösvényeken, sárban is jól megy
Hátrány
- városi használathoz a féket javaslom gyorsan jobbra cserélni - nehéz váz - a sárhányó tartópálcái gyengén tartanak, állandóan kijárnak - a csomagtartó pár hónap múltán csörög-zörög
Tapasztalat
* Mely alkatrészek szorultak először cserére? fék * Mely alkatrészek teljesítményével nem vagy megelégedve? váltó (Shimano RevoShift) * Mennyire megbízható a kerékpár? szerintem ezzel nincs gond * Mi a kerékpár legértékesebb része? az egész együtt jó (nem nagyon jó, de jó) * Mit fogsz legközelebb lecserélni rajta, és miért? a váltót kell lecserélni (ez az én hibámból romlott el)
Erre ajánlom
Hétköznapi suliba-munkába járáshoz, de nem extrém túrákhoz is tök jó
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

leelőssy ádám avatar
leelőssy ádám
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Megy, mint az álom; nagyon jó, strapabíró kerekek, erős, magas váz, pontos, gyors váltó, gyorszáras nyereg és első kerék. 1000 km, jórészt a lyukas pesti utakon, de a kerekekben nincs észrevehető nyolcas. Piros lámpától nagyon jól gyorsul, országúton kényelmesen tartható vele a 30-as tempó. A kerék mellett a váltó a bringa legjobb része, nagyon gyorsan vált, eddig nem találtam olyan emelkedőt, ahol tolnom kellett volna. Lejtőn lefelé is pontosan irányítható, nem imbolyog, nincsenek zavaró hangok.
Hátrány
Megy, mint az álom - csak megállni ne kelljen... A gyári fékbetét használhatatlan volt, tisztán is szétszedte a felnit, de esős, saras időben hallható volt fékezéskor a fémes karcolás. A kiszedett gyári betét felszínén több volt a fém, mint a gumi. Pár órányi szereléssel és új fékbetétekkel 3000 forintból megoldható a probléma, nem érdemes megvárni, míg a felni tönkremegy. A sárvédő rettenetes, a gyári csomagtartóhoz minden bukkanónál hozzáverődött, olyan hangja volt, mint egy tanknak, és leverte a sárvédőről a fóliát. Csomagtartócsere után terheletlenül működik, de jól megpakolva, túrán hajlamos a hátsó sárvédő a kerékhez érni. A gyári gumi fékezésnél elég hamar megcsúszik, de annyira nem vészes, nem fogom lecserélni.
Tapasztalat
Előtte egy Cora-biciklim volt, nagyon szerettem, de az után erre átülni nagy élmény - és legalább +10 km/h volt. Aszfalton az MTB-ket vígan előzgeti, a futárokkal és jó úton az outikkal nem tud versenyezni, de elmegy olyan helyeken is, ahova a országútit már nem vinné be az ember jó szívvel.
Erre ajánlom
Városi közlekedésre és országúti túrára ideális, gyorsan és megbízhatóan lehet vele haladni.Bírja a ramaty városi utakat is, de köves vagy földúton már szenved. Idegesítő apróbb hibái vannak, de bátran el lehet vele indulni egy hétre is, biztos célba ér. A megbízhatóságért és gyorsaságért cserébe folyamatos törődést, apróbb szereléseket és fékcserét igényel.
Ennyiért vettem
41000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

regent avatar
regent
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem túl drága. Kis beállítás után jól megy. Gyári Schwalbe Silento gumik, tényleg csendesek országúton, bírják a gyengébb terepet is, de poros, száraz lejtöön nem lehet velük fékezni mert csak csúsznak. Mach 210 duplafalú felni. Alu váz, eröösnek tünik.
Hátrány
Elég gagyi alkatrészek, pl. a sárvédöö kritikán aluli, vacak müüanyag, a rögzítése szörnyüü, igaz teszi a dolgát. Nem tudom meghúzni a kormányt rögzítöö csavart úgy, hogy ne forduljon el 40-50 km után, így aztán egy tekerés végén nem ott állnak a fékkarok, ahol kényelmes lenne. Nem hiszem hogy ez normális. Eleinte vacak volt váltani, de egy kis váltóállítás és lánccsere(connex 808) után minden OK, még terhelve is hajlandó váltani, itt ez nagy szó. Nekem nem volt jó a nyereg, cseréltem, de ez fenékfüggöö. Alapból ferdén volt berakva a hátsó kerék, és 100 km aszfalt után nyolcas került bele. Igaz ezeket fél óra munkával beállítottam, azóta jól megy. A gyári fékpofa nagyon puha volt, összemocskolta a felnit, meg mindent amihez hozzáért, amúgy fogott, de cseréltem. Nincs teleszkóp, azt hittem nem kell majd, de most már hiányolom. Alul vezetett bowdenek.
Tapasztalat
Ennyi pénzért annyit kap az ember, amennyit ér. Ha biztos vagy benne, hogy nem akarsz majd igazi terepen bicajozni, akkor nagyon jó kis gép. Munkába, boltba, túrára. Ezt nem fogják ellopni, mert nem tüünik fel senkinek, kicsit csúnyácska a szentem.
Erre ajánlom
Trekkingre, annak aki nem ijed meg egy kis szereléstööl/állítgatástól, mert arra szükség lesz. Városban jól megy, kitaposott túraösvényeken is el lehet vele menni, más gumikkal vacakabb terepen is, de ez a gép nem erre való.
14 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Caprine Wheelman 4.0 termékkel kapcsolatban: