Csepel, Hercules archivált trekking kerékpár 135.000 - 185.000

Valós felhasználók által ajánlott trekking termékek

Hercules Trekking 24 HS 2012
Hercules Trekking 24 HS
Listaár: 178.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Hercules Jump Street 2013
Hercules Jump Street
Listaár: 154.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Rendezés

1-10 (10 termék)
Hercules Trekking 24 HS 2012
Hercules Trekking 24 HS 2012
Listaár: 178.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour CR-7V 40 mm rugóút, Acélrugó | hajtókar: Shimano Tourney, FC-M171, 48-36-26T, Láncvédő | hátsó váltó: Shimano Acera, RD-M390 | fokozatok száma: 3×8 | tömeg: 16,8 kg


Hercules Jump Pro 2013
Hercules Jump Pro 2013
Listaár: 185.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, Lockout, 63 mm rugóút, Acélrugós csillapítás | hajtókar: Shimano Acera, FC-M391, 48-36-26T, Láncvédő | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M430 | fokozatok száma: 3×9 | tárcsafék: Tektro Draco | tömeg: 12.7 kg


Hercules Rocco Lite 2013
Hercules Rocco Lite 2013
Listaár: 185.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): 6061 Alumínium | hajtókar: Shimano Acera, FC-M391, 48-36-26T, Láncvédő | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M430 | fokozatok száma: 3×9 | tömeg: 14.6 kg


Hercules Spyder 2013
Hercules Spyder 2013
Listaár: 154.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, 50 mm rugóút, Lockout, Acélrugós csillapítás | hajtókar: Shimano Tourney, FC-M171, 48-36-26T, Láncvédő | hátsó váltó: Shimano Acera, RD-M390 | fokozatok száma: 3×9 | tárcsafék: Tektro HDC300, hidraulikus | tömeg: 13.9 kg


Hercules Jump 7 Street 2013
Hercules Jump 7 Street 2013
Listaár: 154.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour M 3010-AL Állítható előfeszítés, 63 mm rugóút | hajtókar: Prowheel A38 alumínium/acél | tömeg: 16.8 kg


Hercules Rocco Comfort 2013
Hercules Rocco Comfort 2013
Listaár: 154.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour CR-7V 40 mm rugóút, Állítható előfeszítés | hajtókar: Shimano Tourney, FC-M171, 48-36-26T, Láncvédő | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M430 | fokozatok száma: 3×8 | tömeg: 16.7 kg


Csepel Tandem 2014
Csepel Tandem 2014
Listaár: 157.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Tandem, 26" | anyag: Alumínium | villa (merevvilla): Merev, tandem, titán | hajtókar: Garnitúra tandemhez | hátsó váltó: Shimano rdtx35d csavaros | fokozatok száma: 3x7


Hercules Spyder Street 2013
Hercules Spyder Street 2013
Listaár: 185.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, Lockout, 50 mm rugóút | hajtókar: Shimano Tourney, FC-M171, 48-36-T26 , Láncvédő | hátsó váltó: Shimano Deore, RD-M591 | fokozatok száma: 3×9 | tárcsafék: Tektro HDC300, hidraulikus | tömeg: 15.2 kg


Hercules Uno 8 2011
Hercules Uno 8 2011
Listaár: 150.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Vázforma: férfi (H), női kétcsöves (D-TK) , női egycsöves (ZR) , hullám (WA) | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour CR-7V, 40 mm rugóút | hajtókar: Prowheel A38, alu-acél, 38T | fokozatok száma: 1x8 | tömeg: 16,8 kg


Hercules Jump Street 2013
Hercules Jump Street 2013
Listaár: 154.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4110 Állítható előfeszítés, 63 mm rugóút | hajtókar: Shimano Tourney, FC-M171, 48-36-26T, Láncvédő | hátsó váltó: Shimano Acera, RD-M360 | fokozatok száma: 3×8 | tömeg: 14.7 kg


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.