- Kényelmes (az ülés is), terhelhető, masszív szerkezet, jól néz ki az Alboin 200 Pro CRS :)
- Nagy kerék méret (városban előny a 28-as kerékméret)
- Ahogy városban, úgy könnyebb terepen is megállja a helyét (nehezebb terepen nem teszteltem és nem is fogom, szvsz. nem arra lett kitalálva)
- Jó ár/érték arány (ha azon az áron nézzük, amennyiért én vásároltam)
- A kategóriájában jó minőségű gyári fék és váltószett
- Kezdeti félelmeim ellenére a teleszkóp meglepően jónak mondható
- Tessék belsőt cserélni! Mint tudjuk, a gyártók ott spórolnak ahol tudnak, de legfőképp ott, ahol nem látványos.
- Pedálcsere a biztonsági játékosoknak :)
Már közel két hónapja használom ezt a Gepida trekkinget a mindennapokban igen nagy megelégedéssel. Ezeleőtt egy épített single speed országútim volt, ami kicsit dinamikusabb, és talán jobban is manőverezhető, de kétség kívül kényelmetlenebb és nem terepre való. A városban ez a bringa is teljesen megállja a helyét és tekintélyt parancsolóbb az elődjénél.
Egyben, és alkatrészenként eddig nem nyikorog, nem csikorog, persze ez nagyrészt igénybevétel és kenés, kisrészt szerencse függvénye is. Alapvetően jól összerakott szerkezetről van szó, eddig csak a láncot kellett olajoznom, persze ez alap dolog. Ha valaki rosszabb időben is bringázna vele, akkor célszerű valamilyen hosszú, viszonylag széles sárvédő szettel felszerelni. Tudom ajánlani az olcsóbb kategóriából a BBB rainprotectors szériát, jól véd és nem ront az összeképen sem, valamint nem nagyon csattog, ha egyenletlen terepre tévednénk.
Előreláthatólag, amit majd először cserélni kell, az a pedál. A gyári a lehető legalapabb, bár gond nem volt vele eddig.
Városi közlekedésre, terepre mértékkel, túrázáshoz rövid és hosszú távon egyaránt nagyon ideális.