Szép, jó alkatrészekkel van feldzerelve, nagyon halk, alumínium nem annyira könnyű mint karbon, de ez nem hátrány, váltó szépen működik, fékek erősek.
Az első villa kicsit nehézkes de elvégzi a dolgát, kerekek küllők erősek nagy kátyúk sem tesznek nagy nyolcast a kerékbe.
Garancia, nagyon hasznos, ajánlom mindenkinek hogyha valamilyen nyikorgás jön elő egyből vigye el szervízbe mert ingyen kicserélik és megéri.
Nagyjából jó anyagokból rakták össze, nekem egy éve van meg és nagyon szeretem szerintem kiválóan teljesíti a feladatát még az országútisokat is megmegcsíptem vele!
Nagy előny hogy szépen karbantartva évekig kiszolgál láttam akinek már 15 éve megvan és semmit sem cserélt rajta, nállam cserélni kellett az csakis az èn hibám miatt volt.
Én még abban a korszakban vettem amikor lehetett regisztrálni egy csávó csinálta egy évig aztan megunta szoval ez már megszűnt, egy matricát kaptam a bringámra és egy igazolványt alvázszámmal hogy az enyém.
Alacsonyan van a súlypont jól gurul, de a pedál mivel lent van ezért horzsolni lehet fordulásokkor a földet, nem mindig, hajlamos rá, újaknak egy kicsit furcsa lehet.
Nagy pont, a két üvegtaró!
Igazi magyar márka!
Fényezés nagyon könnyen karcolódik.
Gepida pedáljainak van egy olyan tulajdonságuk hogy eltörik a csapágyuk és "átcsúszik az egész középsőagyon" ezen spórolt a gepida első dolog amit ajánlok cserélésre.
Nekem az ülés túl kemény, értem hogy sportos, de nem akarom a 3 mmes útegyenlöségeket megérezni.(De illik a bringához)
Gyorszár az üléstartón egy kicsit gyenge, jól meg kell szorítani ahhoz hogy ne csússzunk bele a vázba.
700km után elkezdett kotyogni a hátsóagyam ami az őeüketbe kergetett! De a garanciával kicserélték a kónuszt. A GYORSZÁRAS AGYAKNAK VAN EGY OLYAN TULAJDONSÁGUK HOGY NAGYNYOMÁSÚ VÍZZEL HA MOSOD ŐKET KIMOSOD A ZSÍRT ÉS BEROZSDÁSODNAK, elkerülhető ha nem nagynyomásúval mosod vagy csak merőlegesen (a középsőagyra is vonatkozik)
És a középsőagy, én nemértem hogy miért, de miért nincs zárófedél rajta az összes kosz és por belemegy, és persze hogy nyikorog.
Másik az az, hogy mások is észreveszik! Én két lakatot használok egy nagy láncot és egy kissebbet a naggyal az elsőkereket a vázhoz és tárolóhoz a kicsivel pedig a kerekeket a vázhoz lakatolom, mert gyorszáras amit 2 másodperzlc alatt ki lehet nyitni és elvinni a kerekeidet. Azt ajánlom hogyha bringát veszel legalább a kereted 10 százalékát költsd lakatra vagy meglepetés ér.
Gyorszárakat olajozni kell, váltót láncot és kazettát sem árt.
Mégegyszer hangsújozom hogyha nem akarsz havonta agyakat cserélni ne mosd nagynyomásúval, és ne mosd ki a zsírt az agyakból különben sokáig nagy mosojjal mehetsz majd vele.
Egy csomó ember azt mondja hogy akkor lesz gyors, ha könnyű bringálya van és aerodinamikus, én ezt azzal cáfolnám hogy akármilyen könnyű a bringád jól fekszerelt, de a legnagyobb teljesítményt az adja ha szereted amivel közlekedsz!
Ha eljutottál idáig, akkor elmondom hogy én amikor az utcán gepidásokkal összefutottam mindeggyik kedves volt érdeklödéssel tudtunk a bringáinkról beszélni férfi/nő/gyerek jó társoságba fogsz bekerülni!
Azt mondják hogy cross, mármint terep, kosz, sár, most èn erre a nyitottabb csoágyak miatt és a nehéz elsővilla, amin rajtavan a cimke hogy ugratásra downhillre xc-re nem lehet használni ha ha extrémen szeretnéd használni, nem egy montenbike!
Városban szépen elmegy és ha ketérsz az útról a fentiekre figyelj és nem lessz semmi bajod.