Gepida Alboin 300 CRS trekking

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 140.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Casual rider avatar
1 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép, jó alkatrészekkel van feldzerelve, nagyon halk, alumínium nem annyira könnyű mint karbon, de ez nem hátrány, váltó szépen működik, fékek erősek.

Az első villa kicsit nehézkes de elvégzi a dolgát, kerekek küllők erősek nagy kátyúk sem tesznek nagy nyolcast a kerékbe.

Garancia, nagyon hasznos, ajánlom mindenkinek hogyha valamilyen nyikorgás jön elő egyből vigye el szervízbe mert ingyen kicserélik és megéri.

Nagyjából jó anyagokból rakták össze, nekem egy éve van meg és nagyon szeretem szerintem kiválóan teljesíti a feladatát még az országútisokat is megmegcsíptem vele!

Nagy előny hogy szépen karbantartva évekig kiszolgál láttam akinek már 15 éve megvan és semmit sem cserélt rajta, nállam cserélni kellett az csakis az èn hibám miatt volt.

Én még abban a korszakban vettem amikor lehetett regisztrálni egy csávó csinálta egy évig aztan megunta szoval ez már megszűnt, egy matricát kaptam a bringámra és egy igazolványt alvázszámmal hogy az enyém.

Alacsonyan van a súlypont jól gurul, de a pedál mivel lent van ezért horzsolni lehet fordulásokkor a földet, nem mindig, hajlamos rá, újaknak egy kicsit furcsa lehet.

Nagy pont, a két üvegtaró!

Igazi magyar márka!

 

Hátrány

Fényezés nagyon könnyen karcolódik.

Gepida pedáljainak van egy olyan tulajdonságuk hogy eltörik a csapágyuk és "átcsúszik az egész középsőagyon" ezen spórolt a gepida első dolog amit ajánlok cserélésre.

Nekem az ülés túl kemény, értem hogy sportos, de nem akarom a 3 mmes útegyenlöségeket megérezni.(De illik a bringához)

Gyorszár az üléstartón egy kicsit gyenge, jól meg kell szorítani ahhoz hogy ne csússzunk bele a vázba.

700km után elkezdett kotyogni a hátsóagyam ami az őeüketbe kergetett! De a garanciával kicserélték a kónuszt. A GYORSZÁRAS AGYAKNAK VAN EGY OLYAN TULAJDONSÁGUK HOGY NAGYNYOMÁSÚ VÍZZEL HA MOSOD ŐKET KIMOSOD A ZSÍRT ÉS BEROZSDÁSODNAK, elkerülhető ha nem nagynyomásúval mosod vagy csak merőlegesen (a középsőagyra is vonatkozik)

És a középsőagy, én nemértem hogy miért, de miért nincs zárófedél rajta az összes kosz és por belemegy, és persze hogy nyikorog.

Másik az az, hogy mások is észreveszik! Én két lakatot használok egy nagy láncot és egy kissebbet a naggyal az elsőkereket a vázhoz és tárolóhoz a kicsivel pedig a kerekeket a vázhoz lakatolom, mert gyorszáras amit 2 másodperzlc alatt ki lehet nyitni és elvinni a kerekeidet. Azt ajánlom hogyha bringát veszel legalább a kereted 10 százalékát költsd lakatra vagy meglepetés ér.

Gyorszárakat olajozni kell, váltót láncot és kazettát sem árt.

Tapasztalat

Mégegyszer hangsújozom hogyha nem akarsz havonta agyakat cserélni ne mosd nagynyomásúval, és ne mosd ki a zsírt az agyakból különben sokáig nagy mosojjal mehetsz majd vele.

Egy csomó ember azt mondja hogy akkor lesz gyors, ha könnyű bringálya van és aerodinamikus, én ezt azzal cáfolnám hogy akármilyen könnyű a bringád jól fekszerelt, de a legnagyobb teljesítményt az adja ha szereted amivel közlekedsz!

Ha eljutottál idáig, akkor elmondom hogy én amikor az utcán gepidásokkal összefutottam mindeggyik kedves volt érdeklödéssel tudtunk a bringáinkról beszélni férfi/nő/gyerek jó társoságba fogsz bekerülni!

Erre ajánlom

Azt mondják hogy cross, mármint terep, kosz, sár, most èn erre a nyitottabb csoágyak miatt és a nehéz elsővilla, amin rajtavan a cimke hogy ugratásra downhillre xc-re nem lehet használni ha ha extrémen szeretnéd használni, nem egy montenbike!

Városban szépen elmegy és ha ketérsz az útról a fentiekre figyelj és nem lessz semmi bajod.

Ennyiért vettem
159000
Mért tömeg
14500 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 300 CRS  2017 trekking
Gepida Alboin 300 CRS  2017 trekking
Gepida Alboin 300 CRS  2017 trekking
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR CR8 700C HLO TRAVEL: 50MM


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCC-T208 48-38-28T 170/175MM


lánc:

KMC Z72 8S


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG31,

CS-HG31 11-32T 8S


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY710 TOP SWING DUAL PULL 34,9MM


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-T4000 SGS


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

XERAMA SP-940 PP/STEEL W/ CATYE


Kerék

felni:

Rodi Skorpion CNC 32 lyukas


első agy:

FORMULA FM21 QR 32H


hátsó agy:

FORMULA RB30 QR 32H


külső gumi:

WTB/FREEDOM WEDGE 700X38C


Irányítás

kormány:

GEPIDA ALLOY AL-118 W: 600MM BB: 31,8MM


markolat:

VELO VLG-1185D3


kormányszár:

KALLOY ASDC1 EXT: 90MM


kormánycsapágy:

FSA NO.11Q


nyereg:

SELLE ROYAL ALPINE HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:
Shimano Alivio,

BR-T4000


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Kormányszarv

tömeg:

14.3 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Cross 120 ezer körül?
4 válasz
utolsó: 2015. szept.
Gepida Alboin 300 CRS 2014 vs Kross Evado 2.0 2014
5 válasz
utolsó: 2014. jún.
Gepida Alboin 300 CRS vs Csepel Rapid 3*
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
Gepida Alboin 300 CRS vs KTM Life One vs Merida Crossway TFS100V?
4 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 300 CRS termékkel kapcsolatban: