- jó ár/érték arány;
- viszonylag könnyű és gyors, kényelmes az egész
- annak jó, aki még nem tudja, mennyit fog tekerni (nem kockáztat nagyot az ára miatt)
- felnik rendben, jelentős városi használat mellett se lett benne nyolcas,
- hátsó váltó szuper
- teleszkóp rendben
- fék rendben (nem egy nagy durranás, de teszi a dolgát, ha kicsit is odavered, akkor lehet is újraállítani)
Hátránya akkor van, ha sokat (2000 km felett /év) használja az ember. Ebben az esetben:
- pedál kuka, konkrétan széttört a műanyag
- monoblokk kuka (már a boltban szar volt, gariban javították, 3 évet bírt kattogás nélkül, tehát kuka)
- első váltó kuka (egy idő után nem lehet beállítani, illetve borzalmas kínok között vált át)
- vélhetően a hajtókar kuka (lesz, de még bírja 3 év után)
Az végülis természetes, hogy két év után lánc és racsni csere, de azért mutatja a minőséget szerintem.
Szóval 3 éves tapasztalattal azt tudom mondani, hogy laikusként mélységesen csalódtam a kerékpárgyártásban, úgy általában. 140 000 Ft-ért az ember kap egy kerékpárt, amit lényegében teljesen át kell építenie, ha a nyári hétvégi 10 km-es családi kirándulásokon túl is akarja használni. És mégis, átnézve újra a teljes kínálatot, azt mondom, hogy ez a bicikli lényegében a legkevésbé rossz kompromisszum. 50-70 ezer forinttal drágábban is árulnak kerékpárokat, amelyeken a hátrányok között felsorolt ugyanilyen szar alkatrészek vannak, csak más van bepingálva a vázra. Ezt az ember megveszi, és a tényleges használat függvényében feljavíthatja, ha akarja. Közepesen se értek a biciklikhez, de remélem, tudtam segíteni azoknak, akik szintén nem.
kísérletezésre