GT Traffic 3.0 trekking

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.04.)
  • Listaár: 157.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Pedáltárs avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon kényelmes,mozgékony,jól irányítható.

Külsőleg-is megnyerő.(Nekem)

Hátrány

Az L-s vázméret felső csőve magas a 175centis testmagassághoz.Vigyázni kell a leszállásnál.Magasaknak a felső cső esetleg rövid lehet.A döntött támvilla miatt háromszög váztáskát képtelenség fölrakni a nyereg csőhöz,a felső csőre is macera bármit is feltépőzárazni.Döntött támvillára leszedhető sárvédőt nem lehet felrakni mivel a felfogatás sokkal előrébb van a sárvédőn,(barkácsolni kell)marad az állítható pálcás.(KB az összes GT bringánál ez van)Nem egy eltrjedt tipus,de azért jó lenne hozzá  gyári speckó kiegészítők.

Tapasztalat

Vásárlás óta kb 50km-t tekertem vele,nekem nagyon kényelmes,még a gyári kormány pozíció is.    Jól irányítható és gördülékeny,a nyereg nekem viselhető volt.Az alap hajtás és váltás teszi adolgát egyenlőre,köztudot,hogy az Altus váltó nem szereti a terheléses váltás,nekem is recseget néha,pedig jól be van állítva.Tektró tárcsa fékek kb most érték el egy V fék hatását.Kerekek szépen futnak nem éreztem semmilyen lógást,kotyogást,szorulást.

2016.04.18

200 km-er után,semilyen nagy rendellenességet én nem észleltem.Garis szervízre azért elvittem,átnézték beállították a váltást,a hátsó fék tárcsán kellett egyengetni és rá állítottak a kormány csapágyra.Kb 10 perc volt az egész,rendben a bringa jöhet a szezon,aki még tud venni ilyen bringát tudom ajánlani,továbra is kényelmes ez idő alatt nem volt negatív tapasztalatom. 

 

Erre ajánlom

városi suhanás,túra,laza terep

Ennyiért vettem
100.000 akciósan(Ecobike)
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):
  • Hydroform 6061 alu
  • Tripla Háromszög dizájn
  • 1-1/8 integrált fejcsõ

anyag:

6061 Alumínium


 
színválaszték:
  • Matt fekete
  • Fehér

villa (teló):

GT Traffic

  • Hydroform 6061 alu
  • tárcsafék konzol
  • csomagtartó és sárvédõszemek

Meghajtás

hajtókar:
  • 48x38x28

fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG30

  • 11- 32

hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT High Impact Nylon Platform


Kerék

felni:

Alex ACE 17

  • 32 lyukas

első agy:

Formula Disc


hátsó agy:

Formula Disc


külső gumi:
Schwalbe Road Cruiser,
  • Puncture Guard
  • Reflective oldalfal
  • 700x40C

Irányítás

kormány:

GT Alumínium Riser

  • 635mm

kormányszár:

GT 3D Forgácsolt


nyereg:

GT Traffic design


nyeregcső:

Alumínium

  • 2 csavaros
  • Forgácsolt fejjel

Fék

 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51 Rapid Fire


GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Traffic 3.0 termékkel kapcsolatban: