Szerintem a legjobb ár érték arány a 100000 körüli ársávban. Kiváló a gyári gumik mintája. Középen ahol érintkezik az aszfalttal szinte sima. Korábbi montim után egy rakéta az Evado 1.2. Laza talajra érve a szélső fogak lépnek működésbe. Mechanikus tárcsafék, még nem kopott be, de már kellett vészfékeznem és nem hagyott cserben. Kormány pont megfelelő szélességű 60 cm. Hátsó váltó pontos és viszonylag gyors. Teló eddig jó, nem túl kemény, ezért gyanítom hogy csak enyhébb terepre való. Valamit lehet rajta állítani ( előfeszítés? )
Állítólag beállítva postázzák az Evado 1.2-t de ez nem vonatkozik az első kerékre ami ki is volt véve. Első féket állítani kell mert nagyon karistol. Az első váltó is beállításra szorul. A legnagyobb méret 21-es de mintha még ez is kicsi lenne a 186 centimhez de ez majd hosszabb távon derül ki.
A hátsó tárcsafék nyereg elhelyezése miatt nehéz rá csomagtartót találni. Végülis sikerült találnom de elég drága volt.
Gepida CRS 300 volt a másik kiszemelt mert annak a kinézetre jobban tetszett, de az Evado 1.2 szinte minden alkatrészben übereli. Jobb első váltó és váltókarok, jobb hajtómű ,nagyságrendekkel jobb fék. Telóban lehet jobb talán a CRS . Ráadásul ez olcsóbb volt nem kevéssel.
Város, túra, enyhébb terep.