Fék,váltó: Váltó eléggé alap (Tourney) de ahhoz képest jól teszi a dolgát, ha vigyázva van rá egész halk.
Merev villa: Lecseréltem egy suntour NEX-P MLO-ra, sokkal jobb.
Legértékesebb rész szerintem a váz, az meglepően merev, szép és strapabíró, hydroformingolt, nagyon jól néz ki a felsőcső ahogy elölről fokozatosan az üléscső felé szögeletes alakot vesz fel.Néha enyhe terepen is megyek vele. Maga a Crossride 125 abszolú megbízható, suliba/szomszéd városba járkálok vele, 2éve van meg egy defektet se kaptam.
A V-fék néha kevés, kéne a fékerő,bár szanaszét csavarná a tárcsafék a Suntour villát van egy olyan érzésem. A hátsó háromszögben nagyon kicsi a guminak a férőhely,nem tudok feltenni vastag külsőt. Utálom az állítható stucnit, azt amint rászánom magam le is cserélem. A nyereg(+nyeregszár) iszonyú nehéz, ormótlan, betétes gatyában kényelmetlen, anélkül nem(fura is). Amúgy szép bőrhatású, varrások is jók nem tudom elnyűni. Revoshift váltókarok borzasztó szarok, kényelmetlen műanyag az egész, nehézkes a működése. Festés kényes, a bowdenek kidörzsölik simán. Pedált egyből széttapostam, kellett rá egy erősebb.
Összességében ár-érték aránya tökjó a Rock Machine Crossride 125, de a teljesítményre csak 4 répát kap a fos váltó/fék/hajtás miatt. Ennyi pénzért szerintem teljesen rendben van.
Szaladgálni ide-oda, bár én terepre is ki szoktam vinni jól bírja, csak a vékony külső miatt folyton csúszok vele. Országúton nagyon jó menettulajdonságai vannak, jó az iránytartása stb. Nem szabad lakat nélkül hagyni(nem milliós értékű, de azért hiányozna ha elvinnék, lánclakattal zárom mindenhol).