Scott Sportster 50 trekking

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 140.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

KS9 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Szép, sportos megjelenésű, minőségi váz.
- Jó geometria, kényelmes.
- A Sportster 60 a Sportster család legolcsóbb alkatrészekkel felszerelt modellje, amit az 50-es, majd az 55, 40, 30, 20 követ, a legjobban felszerelt pedig a 10-es. Érdemes átnézni az egyes modellek alkatrészeinek a listáját vásárlás előtt. Ezen az áron az 50-esnek szerintem megfelelő a felszereltsége, és hétköznapi kerékpározásra ebben a formában is jó.
- Viszonylag kevés alkatrészcserével esetleg plusz alkatrészekkel, kiegészítőkkel a saját igényekhez alakítható.
- A 2011-es, 50-es típuson Tektro V-fék van, ami jól működik. Nekem nem hiányzik róla a tárcsafék (Esetleg optikai tuningként lenne jó, meg nem muzsikálna, ha nedves.).
- Városban és könnyebb terepen is lehet vele tekerni.
- Szingós szelep előnye, hogy jól fel lehet fújni a gumikat, hátránya, hogy külön adapter vagy pumpa kell hozzá.
- A kerekekben padkázások után sincs nyolcas
- A váltók jól működnek, habár az első váltó Shimano Tourney nem a legpontosabb, állítgatni kellett, a 2012-es modellen már azt hiszem, másmilyen van.
- A kormány szélessége pont jó. Jól irányítható és a városban is el lehet vele férni szűkebb helyeken.

Hátrány

- A teleszkóp nem lock-outos, első fékkel való fékezéskor kicsit kotyog.
- Markolat elforog
- A Deli-Tire gumik tapadása gyenge. Aszfalthoz, betonhoz túl kemény, terepezéshez meg nem elég barázdált. Gondolom, a Schwalbe külsővel szerelt verzió jobban fut.
- A pedált, ami műanyag, fém szegély kombináció, cserélni érdemes, ha komolyabban taposod.
- A nyereg hosszú távon kemény.
- A nyeregcsövet meg kellett zsírozni, mert nyikorgott, de ezt nem nevezném hátránynak, mert minden alu bicajjal ez van.

Tapasztalat

Meg vagyok vele elégedve és örülök, hogy ezt a kerékpárt választottam. Most is Sportstert vennék, de ha eredeti áron lenne az 50-es, azért a felszereltségeken elgondolkodnék.

Erre ajánlom

Város, hobbi sport, gyengébb terep, túra.

Ennyiért vettem
60%
Csatolt képek
Scott Sportster 50  2011 trekking
22 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SCott Sportster


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL

 
színválaszték:
  • Fekete - piros (férfi)
  • Kék - lila (női)

villa (teló):

Suntour NEX4110 V4

  • 63 mm rugóút

Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,
  • FC-M171
  • 48-38-28T

lánc:
KMC Z7
fogaskoszorú:
Shimano Acera,
  • CS-HG31
  • 11-32T
  • 8S

első váltó:
Shimano Altus,

FD-M191


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RD-M390


 
fokozatok száma:

3×9


pedál:

Wellgo C127S


Kerék

felni:

Araya GP-722, 700C


első agy:

Scott FM-21-FQR


hátsó agy:
Shimano Acera hátsó,

Shimano FH-RM30


külső gumi:

S207


Irányítás

kormány:

Scott Sportster


kormányszár:

Scott Comp JD-ST57 A


nyereg:

Scott Sportster


nyeregcső:

Scott 31,6 mm


Fék

 
féktest:

Scott Comp "V"


fékkar:

Scott Comp


tömeg:

13,2 kg


 
további információk:

Női változat: Scott Sportster 50 WMS


Geometria

váz geometria kép
Scott logó

Scott márka bemutatás

A svéd Scott Sports cég kerékpárok, téli felszerelések, motoros cuccok és sportruházat gyártásával foglalkozik. 1958-ban az idahói mérnök és síelő Ed Scott kifejleszt egy alumínium síbotot, mely magasan veri az akkori bambusz és acél botokat. A sikeren felbuzdulva a cég sporteszközök gyártásába kezd. A vállat 1978-ban Svédországba helyezi a központját.

Az első mtb-t 1986-ban mutatja be, de a legfontosabb találmány 1989-es aerodinamikus kormány, mellyel Greg LeMond rögtön meg is nyerte a Tour de France-t. Manapság ez a kormány szinte kötelező tartozék az időfutam és triatlon versenyeken.

Az első Scott teleszkópos villa, az Unishock 1991-ben érkezik, egy évvel később követi az első összteleszkópos kerékpár. 2002-ben Patrice Halgand remekelt Scott bringával a Touron. Manapság a cég a Team Columbia-High Road csapat szponzora.

A cég 2008-ban ünnepli 50 éves fennállását. A mottó még mindig ugyan az: „Innováció- Technológia- Design”.

A Scottnak több súlyrekorder kerékpárvázat köszönhetünk, többek közt a 2007-es 790 grammos Addict országúti, és 2011-ben bemutatott 899 grammos Scale mtb vázat, mellyel Nino Schurter világbajnokságot nyert. Ez évtől a Bosch-al karöltve elektromos kerékpárokat is gyárt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Scott Sportster 50 termékkel kapcsolatban: