2008 ban vásároltam, mint megmaradt utolsó darab 34k pénzért. Dirt/street gépet építettem belőle, és azóta is megvan (igaz néhány szezont kihagytam, így pihent pár évet). Az elején noname szimpla felnikkel 1,95 gumikkal, és első fék nélkül gusztustalanul könnyű volt, pofátlanul magasat lehetett bunnyzni vele. Sajnos néhány évvel később munkahelyemen a volt főnököm véletlenül nekiment targoncával, és nekinyomta egy polcnak (nehezen, de be tudtam vasalni valamennyi kártérítést - ebből lett az elsőfék :D ). A felső csövön keletkezett egy ujjnyi benyomódás, ami a további használat mellett az évek alatt valamennyit kihúzódott (a legnagyobb csodálkozásomra), hála a rugalmas összetételnek.
Piroska azóta is hű barátom, igaz nem kínzom már annyit. :D
1.- Nekem egy kicsit hosszúnak tűnt, kissé nehen tudtam forgatni a levegőben. Igaz keskeny kormányom van barspinhez, lehet amiatt éreztem lomhán forduló váznak. Most kap egy szélesebb dh kormányt, lehet azzal változni fog az összkép.
2.- A legelső 2 tagos lánctányér (tudom nem olyan való rá) a figyelmetlenségem miatt megdarálta kicsit a vázat, távtartó gyűrűt kellett hozzá fabrikálni.
Nagyon hozzám nőtt, soha nem válnék meg tőle! Ár / érték arányban remek, sok-sok kona, polar-x, heavy tools vázat túl élt a környezetemben. A rugalmas váz meglepett, előtte csak merevebb konstrukciókat hajtottam. Kellett egy kis idő, hogy kihozzam az előnyeit.
Szemtelenül nagyokat bunny hoppozni! A haverokat rengetegszer megleptem vele. :)))