- gyorsan, pontosan vált
- sokkal kisebb erő kell a nyomáshoz mint egy alivionál, viszont talán egy picivel több mint egy xt-hez
- 3 fokozatot simán váltok vele egy nyomásra felfelé, lefelé mondjuk pöcögtetni kell de a rapidfire plus-nak hála azt is könyebb (nekem) hüvelykujjal nyomogatni mint a régebbieket amiket mutatóujjal kellett huzogatni (sima rapidfire-nél ugye)
- XT hátsó és SLX első váltót kezel hibátlanul deore soron sram lánccal
- bowdencsere sima liba, semmi ördöngősség nincs benne
- váltót nagyon okosan lehet finomhangolni a váltón lévő bowdenfeszítő csavarokkal
- ha kézreállítom a váltókarokat akkor nem látom a fokozatkijelzőt, ami végülis nagyon nem is érdekel, csak kár hogy nem lehet leszedni a picsbe mint az slx-nél ha már amugyis csak feleslegesen foglalja a helyet meg gyűjti a koszt
- talán kicsivel gyengébb anyagokból van mint egy xt, viszont nem annyival hogy megérje a dupláját kifizetni egy xt-ért. szerintem ez is elmegy annyit mint egy xt, ha az ember nem dobja le egy szikláról a bicót akkor nem valószínű hogy eltörik a kar
Szerintem ár/érték arányban pont a legjobb. Már az slx is jóval drágább pedig az kb annyival tud többet hogy le lehet szedni a fokozatkijelzót. Az xt meg amennyivel drágább annyival egyáltalán nem jobb. Írta valaki hogy túl hosszú az útja. Hát ki kell próbálni egy aliviot, annak rövidebb az útja, viszont cserébe letörik a hüvelykujjad olyan rohadt nehéz nyomkodni. Valamiért valamit. Rövid ujjuaknak lehet hogy ez nem való de akkor meg kell venni markolatváltót azzal nincs ilyen gond :) Nekem bejön, tudja azt amit az Xt szett, lehet hogy az kicsivel finomabb, könyebb nyomni, kicsivel jobb anyagból van de csak ezekért a kis nuanszokért nem fizetnék ki plusz 20-30e-et.
mindenre amin van váltó