Shimano Dura-Ace váltókar

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




tszabolcs avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • pontos, finom működés
  • egyszerű szerkezet, kb örök élet
  • széleskörű kompatibilitás (alapvetően azért 9-es rendszerekhez ajánlom)
  • szépen be lehet szerelni
Hátrány
  • talán az ára elsőre, de lényegesen jobban működik, mint egy hasonló árú fékváltókar
  • megszokást igényel
Tapasztalat

Koskormányos túrabiciklihez kerestem egy megoldást, h működjön kilenc sebességgel, de a váltóbowden ne lógjon ki keresztbe, mert kormánytáskát is akartam használni. A Shimano-nál meg csak 10 sebességes rendszereknél volt jellemző a rejtett váltóbowden akkortájt, meg nem is akartam 50ezer forint felett költeni egy váltókarra...
Erre a cuccra esett a választásom, egy Tektro fékkarral párosítva, a használt piacon így bőven 20ezer alatt volt a végösszeg.
Kicsit tartottam tőle, h milyen lesz megszokni egy sti fékváltókarhoz képest, de sikerült elég hamar. Sőt, egyidejűleg használtam országútit is, és azon is sokszor kaptam a kormány végéhez váltási szándék esetén. 

Igaz, h eredetileg arra tervezték, h a könyöklő végébe szereljék triatlon/időfutam bringákon, de kormányvégbe is jó és nyugodtam el lehet a bowdenházat vezetni végig a bandázs alatt, ezzel egy elég letisztult külsőt lehet kialakítani.

Erre ajánlom

Országúti kormányos biciklikhez, azoknak, akik nem riadnak meg a rendhagyó megoldásoktól. Továbbá azoknak, akik kényelmesen bicikliznek, nem a másodperceket számolják, mert azért arra jobb egy felsőbb kategóriás fékváltókar
 

Ennyiért vettem
14000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

SL-BSR1


 
kialakítás:
  • kormányvégre szerelt váltó
  • alsócsőre szerelt váltó

 
fokozatok száma:

2/11


 
kompatibilitás:

Shimano


 
szín:

Fekete


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

153 g (kormányvégre szerelt


 
további információk:
  • Első dupla lánctányérhoz
  • Precíziós tervezésű 11-fokozatú kijelzős kormányvég-váltókar

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Dura-Ace termékkel kapcsolatban: