- - a hátsóváltót működtető kar brilliáns
- - könnyen állítható a helyzete a kormányon
- - az elsőváltót nehezebb mozgásbahozni, elég szépet kell tekerni rajta
- - nem mindig működik azonnal, némi időt kell neki hagyni
- - kesztyű nélkül nagyon csúszóssá tud válni, ami ugyan nem teljesen az ő hibája, de közrejátszik benne ;)
A hátsó váltót nagyon kényelmes tekerni. Három sebességet is lehet ugrani vele, ami az esetleges meglepetéseknél jól tudni jönni. Az első váltókarról nem mondhatok csupa jó dolgot. Jóval nehezebb kezelni, mint a hátsópárját, pedig ugyanazon az alkatrészcsaládszinten helyezkednek el. Vele is nyugodtan átugrolhatunk egy lánctányért, ami szintén előnyös, a gyakorlatban nem tudok olyan helyzetet elképzelni, ami ez hasznomra válhat, de akadhat még.
A versenytempót leszámítva bárhol megállja a helyét.