Mondhatjuk, hogy kézre esik. De mégis a legnagyobb előnye, hogyha váltáskor nem veszi be a lánc a sebességet, akkor ezekkel a szokatlan kialakítású karokkal könnyedén és finoman túl lehet húzni a váltót, hogy a lánc hajtás közben a helyére ugorjon, utána szépen visszaengedni kattanásig.
A használat során ritkán jártam esőben, mégis a rögzítőbilincse és a csavarja is tiszta rozsda, ahogy a képeken is látszik.
A másik nagy hátránya, hogy 25,4-es a befogója, ami azért nem szerencsés, mert a kormányoknál csak a stucnibefogó résznél 25,4-es az átmérő. Középtől pedig elvékonyodik és nem adnak a váltókarhoz semmi olyan adaptert, amivel meg lehetne oldani ezt a problémát, így hát marad a házi barkácsolás.
Szerintem marokváltó kiváltására is alkalmas.
Használtam marokváltót, de inkább csak idegesített, hogy nem tudtam, hogy épp mikor-hol áll és merre kell tekerni, hogy váltson.