Sram X.4 Trigger 2013 váltókar

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 6.300 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK



16-18 (18 vélemény)
Rendezés

NagyAttila avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nincs gond a valatassal

gyorsan es pontosan valt,

nagyon jol nez ki

az arahoz kepest nagyon jo.

Hátrány
nincs ennek mindenkinek mindenre ajanlom.
Szerinted hasznos?

Strech007 avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-fasza design

-jól vált amikor akarom ugy vált

-nincs gond vele azért mert SRAM!!

-nekem bejön

Hátrány
nincs
Tapasztalat
Szerintem egyszer már lehetne hidrás váltókat is csinálni:P:))
Erre ajánlom
Mindenre... de ténleg ja és akinek kell.
Ennyiért vettem
há tudom ish én....
Szerinted hasznos?

xrider avatar
29 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Jól vált.

-Fasza design.

Hátrány
nincs
Tapasztalat

-Talán a felső része lehetne alu mint az sx4 esetében.

-A fokozatjelző sincs túl védett helyen.

Erre ajánlom

Hát mindenre habár profi xc-re vagy DH-ra, extrém freeridera nem elég a teljesítmény extrémkedésnél inkább ütésállóságról van szó, de ha nem akarsz többet költeni akkor ez is megteszi mindenre, legalább olcsó a csere. :d

 

Ennyiért vettem
4250 Ft(csak a jobb kar)
Szerinted hasznos?

16-18 (18 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

műanyag


 
kialakítás:

trigger


 
fokozatok száma:

8/3


 
kompatibilitás:

1:1 (Sram)


 
szín:

Fekete


 
kiszerelés:

pár vagy db


tömeg:

265


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.