Sram X.5 markolatváltó váltókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 8.320 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

- Mikey - avatar
138 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Nőbarát marokváltó. Könnyű elforgatni, a kijelzőn remekül látja, hogy melyik fokozatban van. Ráadásul jó nagy számok vannak azon az ufószerű nyúlványon, ami kijelzőként funkcionál. Precízen vált. Létezik belőle 8 és 9 sebeséges változat is (én 8-asat próbáltam). Az ára miatt csak négy répa.

Hátrány

Szerintem ne ess el vele, nem hiszem, hogy a kijelző nyúlványa tolerálná.

Erre ajánlom

Túrázgatás, nők/nyugdíjasok  által használt kerékpárokra különösen.

Ennyiért vettem
Bicajhoz volt, így vettük.
Csatolt képek
Sram X.5 markolatváltó  2010 váltókar
Sram X.5 markolatváltó  2010 váltókar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

kompozit


 
kialakítás:

markolat


 
fokozatok száma:

3x9


 
kompatibilitás:

1:1 (Sram)


 
szín:

fekete-ezüst


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

207/pár


 
további információk:

ESP 1:1 áttételi arány és SRS technológia (rugó-előfeszítő rendszerű váltáskönnyítő rendszer): gyors, pontos váltás Könnyen áttekinthető fokozat-kijelző

  • SRAM ESP kompatibilis váltás,
  • 65mm "Shorty" forgórész,
  • Grilon kompozit ház
  • biztonságos "ki nem lazuló" fedelű bowdencserélő nyílás, könnyű bowdencsere

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X.5 markolatváltó termékkel kapcsolatban: