2013 június elejétől van meg. Edzésre és versenyre használom. A testtartás amit a kerékpár kínál számomra kényelmesebb, a hagyományos országúti kormányhoz képest.
Iszonyat erősek a kerekek. Több alkalommal kaptam olyan felütést elől és hátul, amit más duplafalu kerékkel már minimum centrírozás követelt volna, de ennél a keréktípusnál még semmilyen problémám nem volt. Volt, hogy mindegyik fényvisszaverő kirepült a küllők közül, a kátyúba való behajtásról, de a kerék, a felni, a küllők meg sem érezték. Semmilyen látható sérülést nem találtam.
Három hónap alatt több mint 1500 kilométert mentem vele országúton és nagyon jól fut, jól birja a magyar utakat.
Akárhol tapasztaltam a neten, előszeretettel írják rosszul a kerékpár leírásában az első tárcsák számát. Mindenhol 3x8-as Shimano olvasható de csak 2x8-as. Viszont ez nem hátrány. Kényelmesen és mégis gyorsan hajtható áttétele van. ((A hírlevélben is, a harmadik díjnál rosszul szerepel))
A pedál volt amit már az első felülés előtt kidobtam. Shimano PD-M520 SPD pedálra cseréltem a gyárit.
Kicsit hosszú nekem a kormánya. Feltettem a fék-váltókarok közé a kormányra markolatszivacsokat és ott fogom, ha vonatban tekerünk.
Nyeregszárat meg kellett olajozni az első használat után, mert erősen recsegett a vázban. Azóta a hangját nem lehet hallani a kerékpárnak.
Könnyen koszolódik a fehér bowden-ház. Takarításához a zsíroldó és ablaktisztító vált be.
2013. augusztus 24.-én ezzel a bicajjal indultam a 24 órás versenyen, 12 órás egyéni kategóriában. 294 kilométert tettem meg a nyergében és nyolcadik lettem vele. (kép) Maximálisan meg vagyok elégedve a szerkezettel.
Fitness kerékpár, de bármilyen országúti mezőnyben megállja a helyét.