Csepel Budapest B városi/cruiser/fitnesz

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 62.900 Ft - 79.700 Ft

Használt Csepel Budapest B eladó
80.000 Ft
új árához képest: 0%

Használt Csepel Budapest B eladó
50.000 Ft
új árához képest: -37%

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

gss avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

magyar

szép

Hátrány

kínai

nehezebb tekerni mint az ősrégi csepelt

Tapasztalat

Vettem hozzá 2 kosarat,azok rögzitéséhez spéci konzolt kellett fabrikálni mert a mellékelt kacatokkal nem lehetett feltenni.

Nagyon ritka használattal 4 év után leesett a pedálnál a láncvédő burkolat lemez konzola.Próbáltam visszarakni, ekkor szembesültem a nagyon gagyi megoldásokkal:egy menetes műanyag persely rögziti a láncvédő vékony lemezkonzolját,ez kijött,visszatekerni nem lehet mert az egész pedálagy el van csuszva,a pedálokat nem lehet leszedni a tengelyről,mert nem ék fogja hanem rá van préselve.(talán csak samuval, le lehet venni, de azt meg a csapágyak nem élik túl)

Vsz megtákolom és meghirdetem,a régi ezeréves kopottat meg előveszem és felujitom.

Erre ajánlom

Dísznek.

7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

László218 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

mivel női,könnyű fellépni rá

Hátrány

Ez a Csepel Budapest 7 sebességes.A legalsó 1-es,ill.2-es fokozatban lehet a városban tekerni vele.Ha egy picit is emelkedőbb az utca,már baromi nehéz tekerni ! Minusz 1,2,3 fokozat kellene ide. A  4,5,6,7,-es fokozatot nem tudom mért találta ki az őrúlt tervezője.Talán a 80 fokos lejtőre ? 3 hónap alatt még sose kellett használnom.

Most mehetek egy szervízbe,hátha valahogy megoldják a problémám(pl.fmeghajtó fogaskerék csere,stb.)

Tapasztalat

Ez a Csepel Budapest 7 sebességes.A legalsó 1-es,ill.2-es fokozatban lehet a városban tekerni vele.Ha egy picit is emelkedőbb az utca,már baromi nehéz tekerni ! Minusz 1,2,3 fokozat kellene ide. A  4,5,6,7,-es fokozatot nem tudom mért találta ki az őrúlt tervezője.Talán a 80 fokos lejtőre ? 3 hónap alatt még sose kellett használnom.

Most mehetek egy szervízbe,hátha valahogy megoldják a problémám(pl.fmeghajtó fogaskerék csere,stb.)

Így egy kalap s.... se ér !

Ennyiért vettem
61000
Mért tömeg
18 g
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

strandbred avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Ár ( Én 54e Ft körüli áron vettem )

- Anyukámnak vettem, szerinte nagyon kényelmes

- Könnyű

- Könnyű tekerni, jó váltó

- Strapabíró

Hátrány

- Világítás 

Tapasztalat

Nem sokat használta még Anyám, de eddig még soha sem volt semmi panasza rá. :D 

Erre ajánlom

Városi közlekedés. 

Ennyiért vettem
54e Ft körül
Csatolt képek
Csepel Budapest B  2014 városi/cruiser/fitnesz
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Katyerina avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kányelmes kerékpározást tesz lehetővé.

Megbízhatóm eddig ritkán hibásodott meg.

Jó formatervezés

Hátrány

Nem találtam. talán azt, hogy nem a minimálbérből élők árkategóriája.

Tapasztalat

Kényelmes és strapabíró kerékpár.

Erre ajánlom

Városba való közlekedésre kivállő.

Ennyiért vettem
35000
22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

decorempire avatar
137 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Az egész kerékpár rendben van
  • Ár/értékben megfelelő a Budapest B
  • eddig még nem hibásodott meg egyetlen alkatrésze sem!
Hátrány
  • Olyan keveset használtuk hogy eddig még nem sikerült hátrányt felfedezni
Tapasztalat
  • Vidéki nyaralónkba vettük, ekkor már használt volt de jó állapotú volt. Igazi bevásárló kerékpár.
  • Túl sokat nem kell tőle várni, mert egy kis egyszerü kerékpár mondom én,mert otthon ,terepen Cube Attentiont használok, városban pedig Gepida Alboin 200-at.
Erre ajánlom
  • Bevásárlásra használjuk
Ennyiért vettem
18000
Csatolt képek
Csepel Budapest B  2010 városi/cruiser/fitnesz
1
19 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gottus avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Maximálisan meg vagyok vele elégedve. A nyereg kényelmes Selle Royal női nyereg.  A fék és a váltórendszer megbízható. Jól bírja a városi kiképzést a Schwinn-Csepel Budapest B!

Hátrány

A világítás erőssége lehetne magasabb, de nem volt még gond vele éjszaka sem.

Erre ajánlom

Városi közlekedés, tó vagy folyóparti kirándulás! 

Ennyiért vettem
49.100 Ft
Csatolt képek
Csepel Budapest B  2012 városi/cruiser/fitnesz
35 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Budapest “B” acél


anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 26”
  • 28”

 
színválaszték:
  • fehér
  • fekete
  • piros
  • barna
  • kék
  • türkiz

villa (merevvilla):

HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 170 mm, 44T


fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ31, 14-24, 7sp vagy Shimano Nexus 3


hátsó váltó:

Shimano 7sp TX35B vagy Shimano Nexus 3


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Joytec menetes, Shimano Nexus 3 vagy Favorit gránátagy


külső gumi:

Kenda K830


Irányítás

váltókar:

Shimano Revo 7 vagy Shimano Nexus 3


kormány:

MTB acél 600 ×70 ×1,4 mm


kormányszár:

Acél/alu 22,2 ×150 ×80 mm


nyereg:

Selle Royal rugós


Fék

 
féktest:

Alu V-fék, Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Festett acél


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, állítható, teherbírás max. 25kg


tömeg:

16,6-17,1 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Merida Ride 100 (2016)
3 válasz
utolsó: 2016. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Budapest B termékkel kapcsolatban: