Csepel Budapest Férfi 28" városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 56.700 Ft - 72.600 Ft

logo
A kerékpárt futárral vagy a Budapest, IX. Soroksári út 60. alatti üzletünkben veheted át!
Csepel Budapest Férfi 28", fekete, 21"
72.600 Ft

Csepel Budapest Férfi 28", barna, 21"
72.600 Ft

Csepel Budapest Férfi 28", barna, 21"
56.700 Ft

Új, városi Csepel "Budapest" kerékpár (28") eladó
48.000 Ft
új árához képest: -34%

Használt Csepel Budapest Férfi 28" eladó
23.000 Ft
új árához képest: -68%

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



Csepel Budapest Férfi 28" városi/cruiser/fitnesz

1-2 (2 vélemény)
Rendezés

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A fékek elegendőek ehhez a Budapest Férfi 28" kerékpárhoz. Nincsenek nagy igénybevételnek kitéve, de a dolgukat elvégzik.
  • Városban ideális a gyári áttét, hát, még miután egy hirtelen ötlettől vezérelve a családfő átfűzette a hátsó kereket Nexus-3-ra, még használhatóbb lett cirkálásra a masina.
  • Rövid távon kényelmes is lehet, bár ahhoz koppig kitolt nyereg, teljesen leengedett és leforgatott kormány kell.
  • Dinamós világítás, erős szerkezet, csomagtartó.
  • Elegáns pezsgő-szürke színösszeállítás, feketével vegyítve. Café cruiser hangulatú a Schwinn-Csepel Budapest 28".
  • Igénytelen, minimalista olcsó gépezet.
Hátrány
  • Hi-ten acél, a grammhuszárok kerüljék.
  • Nagyon rossz hajtókar, 80 kiló alatt képes hajolni, hát, még ha valaki nehezebb terheli.
  • a gyári műanyag pedálok cserések, ha nem, akkor 3 hét múlva. :-) kritikán aluli minőség és vicces kinézet.
  • Csúnya, igénytelen hegesztések, vastag csövek, esztétikailag nem egy szépség.
  • A műanyag sárvédők dísznek vannak rajta. Egyrészt eléggé "gádzsi" hatást keltenek kinézetükkel, másrészt városi cirkáló tempónál sem védenek semmit. Nadrágszár-cipő, valamint HÁTIZSÁK vagy KABÁTHÁT tocsogni fog a víztől. Szóval sárvédő van, de minek?
  • A csomagtartója a 2010-es modellévűnek elég vékonyka, nem terhelhető, alig pakolható.
  • A dinamós világítás fényereje sok kívánnivalót hagy maga után, maga a lámpa is hamar kiég.
  • Olcsó, alsó kategóriás alkatrészek, sokszor gyárilag rossz összeszerelés, részegen fűzött kerekek.--> mindenképp érdemes egy alapos átzsírzás-centrírozás a kerékpáron vásárlás után. (szerintem.. de erre a gyárban ménem gondolnak?)

Legfőbb hátránya pedig az a Budapest Férfi 28" -nak, hogy az áttételezés csak városban használható. Ha már szomszédfalu távolságban gondolkodsz, akkor vicces lehet, mert óriási pedálfordulat-számmal se nagyon fogsz előrehaladni.

Tapasztalat

Városban rohangásztam vele jóideig. Kompromisszum-megoldás, azoknak, akiknek vagy nincs szemük,vagy nincs igényük. Használtpiacon a régi cro-moly városi-trekking bicók olcsóbban többet nyújtanak, ráadásul sokakon 50-52 fogas nagytányér van elöl,hátul 14-től induló menetes 5 sebis sor, külső váltó. Ezerszer jobban megéri egy olyasmi vétele, mint ezé. Olcsóbb-jobb-tartósabb-értékállóbb.

ha reklámozhatom egy ismert ismerőst:

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.454782211242180.105670.189232881130449&type=1

 

EZ városi gép... 

Erre ajánlom

Tulajdonképp' jó szívvel semmire. Bár tudja a dolgát, de sokkal jobb vételek vannak a klasszikus városi cirkálók közt, jobb áron, jobb használhatósággal, és kb. 6-7 kilóval könnyebb súlyban..

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Csepel Budapest Férfi 28"  2010 városi/cruiser/fitnesz
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gumibogyusz avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A gyerekek szállítására használom leginkább és nagyon szeretem. Könnyű tekerni, ideális a városi közlekedésre a Schwinn-Csepel Budapest. Kényelmes a nyereg és a súlya sem nehéz (bár gyerekkel együtt nem kell emelgetni)

 

Hátrány

Lehet, hogy ez az én hibám, de a pedál eléggé "megkopott" a használat során.

Tapasztalat

Konkrétan a női változatot itt nem találtam meg, hiába írtam, hogy nincs fent, csak nem került fel, ezért írok ide.

2 éve vettük, főként a gyerekek szállítása miatt. Nincs vele gond, könnyű tekerni, a váltóval sincs probléma.

A fék számomra megfelelő. Egyenlőre még nem kellett cserélni rajta semmit sem.

valószínűleg a pedálokat cserélem le a közeljövőben, mert azok elhasználódtak.

Erre ajánlom

Városban ideális, városon kívül még nem használtam.

Ennyiért vettem
45000
43 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Csepel Budapest Férfi 28" 2018 városi/cruiser/fitnesz specifikáció

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Budapest “FFI” acél


anyag:

Hi-Ten acél


méretek:

28"


 
színválaszték:
  • fekete
  • kék

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 170 mm 44T 6/7S


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Shimano Nexus 3 vagy Favorit gránátagy


külső gumi:

Kenda K830


Irányítás

váltókar:
Shimano Nexus,

3


kormány:

MTB acél 600 ×70 ×1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×80 mm


nyereg:

Selle Royal rugós


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Festett acél


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, állítható, teherbírás max. 25kg


tömeg:

16,9-17,1 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Csepel Budapest Férfi 28" városi/cruiser/fitnesz termékfórum
(minden modellév)

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed a Csepel Budapest Férfi 28" termékkel kapcsolatban: