Csepel Royal 3* városi/cruiser/fitnesz

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




vans02468 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Jó árban lehet hozzájutni jó szinekben kapható ez a Csepel fixi.

Első fixinek tökéletes.

Országútra városba jó.

Többet nemtudok mondani mert nekem csak a vázszett van.

Hátrány

Sokan mondják hogy a ropiból készült váz erősebb és hogy nagyon sok gyárihibás.

Hát ez így igaz én pont kifogtam egy ilyet.

A váz legvastagabb csöve olyan vastag mint egy átlag ember hüvelykujja ha nem vékonyabb.

Nekem az egyik villaszár hosszab mint a másik hosszabb mint a másik.

A hátsóvilla felső csövei meg kicsit hajlottak ami nem csoda mert kb 5 mm az átmérőjük.

 

Tapasztalat

Én csak vázszetted vettem a Royal 3 *-osat nem a drágábbat.

Első fixinek tökéletes.

Ennyi pénzért megéri ez a Csepel.

Erre ajánlom

Útra csakis arra ha jótakarsz maganak.

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
25 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed / Fix, HiTen acél


anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 52 cm
  • 55 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 42T


lánc:

KMC Z510H 1/2” ×1/8”


fogaskoszorú:

Dicta 16T


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Csepel Luxus, magas peremes, Flip-Flop


hátsó agy:

Csepel Luxus, magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Bongo


kormányszár:

Csepel Goto, 25.4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel Piton


tömeg:

10,9 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Royal 3* váz méretek
1 válasz
utolsó: 2017. nov.
Csepel Royal 3* (2016) vázat érdemes-e már megvenni?
1 válasz
utolsó: 2016. okt.
Einzig vagy Csepel Royal 3*?
5 válasz
utolsó: 2013. ápr.
185cm-hez mekkora Csepel Royal 3* váz kell?
11 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Csepel Royal *** vélemények.
16 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 3* termékkel kapcsolatban: